Ilyen volt 2018
2018. december 30. írta: Lulma

Ilyen volt 2018

December 30-a van. Holnap lesz az év utolsó napja, amit pihenéssel és egy kis bulizással fogok tölteni. Az utóbbi napokban feltöltődtem, sokat olvastam és úgy döntöttem, ideje átnéznem a 2018-as olvasmánylistámat. Lássuk, hány könyvet sikerült befejeznem ebben az évben:

2018 számomra ismét egészen jó kis év volt. Több belföldi és egy-két külföldi utazás is szebbé tette. Borvidékeket jártam be a szerelmemmel, a 25. születésnapomat pedig Ed Sheeran koncerttel ünnepeltem Bécsben. Azt hiszem, jó pár, talán életre szóló emlékkel gazdagodtam idén. Mind a munkahelyi, mind a magánéletben elégedett vagyok azzal, amit magam mögött hagytam 2018-ban. 

Jó szokásomat megtartottam és egy-egy fárasztó nap után továbbra is sorozatok nézésével és olvasással kapcsolódtam ki esténként. Ennek gyümölcse 48 elolvasott és 2 jelenleg is olvasásban lévő könyv év végére. Bár a számok hanyatlást mutatnak az előző két évhez képest, de a körülbelül 50 könyvet, amit tavaly és idén is szerettem volna elérni, azért nagyjából tartottam. (Mesekönyveket nem is adtam hozzá ehhez a 48+2-höz, de azokkal együtt bőven meglenne a kitűzött ötvenes cél.)

A 48 befejezett könyvből egy tízes listát állítottam össze ezúttal. A sorrend az olvasási sorrenddel egyezik meg.

Szóval ezek voltak számomra 2018 top könyvei. Mindegyikre jó érzés visszaemlékezni, szinte bármelyiket szívesen újraolvasnám és ajánlanám. 

Mindenkinek boldog, sikerekben, könyvekben gazdag 2019-et kívánok!

A bejegyzés trackback címe:

https://lulmakonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr8814523394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása