Best of 2019
2019. december 26. írta: Lulma

Best of 2019

2019-ben mondhatni minden hónapra jutott egy kedvenc olvasmány. 12 könyvet gyűjtöttem össze, amelyekre szívesen emlékezek vissza az évből. Valójában azonban márciustól kerültek elém inkább az egyre jobb olvasmányok az évben.

Továbbra sem olvastam előre megtervezett sorrendben. Könyvtárból származnak az olvasmányaim zömmel, így éppen azt a könyvet hozom haza, amelyik megtetszik akár borító, akár fülszöveg alapján. Egyszer-kétszer vásároltam könyvet az évben, de nem nagy mennyiségben. Év vége felé egyre több lett a meghatározó olvasmány. Jelenleg is egy nagyon szuper kötetet olvasok, illetve a karácsonyi Libri utalványomon hamarosan beszerzek egy-két számomra izgalmas művet.

Most pedig mutatom, mi volt a "best of 2019". Azaz 12 könyv az évből, amire valamiért szívesen gondolok vissza.

Jennifer Worth: Hívják a bábát

Galgóczy Dóra Válaszok háza

Karinthy Frigyes: Utazás a koponyám körül

Náray Tamás: Zarah

D. Tóth Kriszta: Jöttem, hadd lássalak

F. G. Haghenbeck: Frida füveskönyve

Szvetlana Alekszijevics: Csernobili ima

Németh-Hindi Fatima: Yama kitchen

Náray Tamás: Zarah öröksége

Sándor Anikó: Tovább az El Caminón

Julian Rubinstein: A viszkis

Mary Alice Monroe: Déli karácsony

Az év szerzője nekem Náray Tamás volt. Jelenleg a Zarah trilógia harmadik kötetét olvasom. Beleszerettem Náray stílusába, gyönyörűen ír.

Ezzel kapcsolatban fontos megemlítenem, hogy ebben az évben kezdtem el podcasteket hallgatni. A Lapozz a 99-re! volt az egyik kedvenc műsorom keddenként. Szabados Ági podcastje által tehetséges magyar írókat ismertem meg és kezdtem tőlük olvasni.

Az év sorozata egyértelműen a Csernobil volt. Az eredeti művet is emiatt vásároltam meg.

Október óta kevésbé voltam jelen (oké, semennyire) a blogon. Nos, ennek igazából technikai okai voltak. Két laptop van itthon, egyik lassabb, mint a másik. A napokban (ünnepek után) tervezek új gépet vásárolni, így terveim szerint 2020-ban aktívabb leszek ezen a felületen is.

UPDATE: Meg is vásároltam az új laptopot. 2020-ban újult erővel térek vissza!

Addig is kellemes ünnepeket és boldog új évet kívánok mindenkinek. 2020-ban többször találkozunk, ha minden jól megy! :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lulmakonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr7815366306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása