Németh-Hindi Fatima: Yama kitchen
2019. október 06. írta: Lulma

Németh-Hindi Fatima: Yama kitchen

Vegán receptek életmódváltáshoz és a mindennapokra

Németh-Hindi Fatimát Fatimapanka néven "ismerem" Youtuberól. Fantasztikus személyiségnek tartom a videói alapján, folyamatosan követem Instagramon is, valamint nemrég indult podcastjének is nagy rajongója vagyok.

Szeptember egyik napsütéses szombatján került megrendezésre a Fenntarthatósági Nap az Akváriumnál. Ezen a rendezvényen egyszer már részt vettem, igaz akkor csak egy koncert miatt, ami érdekelt. Most azonban kifejezetten Fati miatt mentem ki délelőtt. Ő családi vállalkozásával volt kint. Persze körbenéztem a többi kiállítónál is - számos hasznos dolgot leheettt megnézni vagy vásárolni. A kitelepült vállalkozók barátságosan, készségesen válaszoltak a kérdésekre, vagy adtak tippeket a "zöldebb" életmódhoz.

Fatiék is ezzel kapcsolatban voltak kint. Webshopjukban fenntartható háztartási termékeket kínálnak,amelyek kitűnő alternatívák egy-egy otthoni használati cikk lecseréléséhez.

Az eseményen kedvezményesen lehetett megvenni Fati receptes könyvét is, amit a helyszínen dedikáltatni is tudtam. Ezen kívül beszélgetésre is alkalom nyílt vele vagy akár párjával is, akit szintén már ismertem a videókból.

Fantasztikus volt az élmény. Fati, aki egyébként ikrekkel várandós, töretlen lelkesedéssel és a rájellemző bájjal fordult a hozzá érkezőkhöz. Mindenkihez volt egy-egy kedves mondata. Az látszott rajta, hogy őszintén örül a kilátogatóknak, mintha minden "követőjét" szeretné egy kicsit jobban megismerni.

A könyv hozta a szerzőre jellemző színvonalt. Igényes, csodaszép fotókkal illusztrált ételeket mutat be, amelyek egytől egyig egészségesek. A receptek állati eredetű összetevőket nem tartalmaznak. Ugyan én nem vagyok vegán és nem is tervezek azzá válni, mégis jó szívvel forgatom a kötetet. Számos alkalommal nem fogyasztok húst és próbálok odafigyelni az egészséges táplálkozásra, ebben pedig kiváló segítség ez a könyv. Bejelölgettem benne, hogy miket fogok elkészíteni. A sütőtök krémlevest és a polentás ételt már többszörösen ki is pipálhatom. A receptek mellett megfogott a személyes hangvétel, saját sztorik leírása is egy-egy fejezetnél. Nem csak az az "unottan fellapozok egy szakácskönyvet és majd lesz valami" típusú alkotás. Itt tényleg minden egyes fogásnak lelke van. Főételek, levesek, desszertek, reggelik... minden alkalomra találtam benne valami finomságot.

A lakásunkban pedig folyamatosan cserélem le a dolgokat mosható, fenntartható, újrahasznosítható változatokra. Sokat inspirál ebben Fati a tartalmaival. Ajánlom a könyvét és az ő összes felületét is bárkinek!

Hagyok itt linkeket hozzá:

Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCQUIaRTYQJWnrHEYgQKEbtA/featured

Instagram:  https://www.instagram.com/fatimapanka/

Podcast:  https://anchor.fm/fatimapanka-lifestyle

A bejegyzés trackback címe:

https://lulmakonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr6315201674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása