Áprilisi összegzés
2018. április 30. írta: Lulma

Áprilisi összegzés

Három könyvet olvastam el áprilisban, viszont most a Könyvfesztivál miatt néhánnyal gyarapodott is a könyvespolcom. Emellett pedig meghosszabbítottam a könyvtári tagságomat ami a hónap közepén lejárt, így most még három könyvtári könyv is várakozik olvasásra várva.

Amiket elolvastam:

Martina Winkelhofer: Finom kis társaság

Carole Matthews: A Csokiimádók Klubja

Varró Dániel: Aki szépen butáskodik

Amiket beszereztem:

Paul Gérardy: Te meg én

Kolozsi László: A farkas gyomrában

Varró Dániel: Aki szépen butáskodik

Ezekről a beszerzésekről és a könyvfesztiválos élményeimről ebben a bejegyzésben adtam hírt.

Amúgy az április nekem elég jól telt. Élvezem a tavaszt, hogy ki lehet mozdulni és nagyokat sétálni, jókat programozni a levegőn. Szeretek kiülni a kertbe írni vagy olvasgatni egy nagy pohár limonádé mellett. Nektek hogy telt ez a hónap? Miket olvastatok el?

A bejegyzés trackback címe:

https://lulmakonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr1413881278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása