Carole Matthews: A Csokiimádók Klubja
2018. április 29. írta: Lulma

Carole Matthews: A Csokiimádók Klubja

Kerek csokoládé, szögletes csokoládé, hosszú csokoládé, rövid csokoládé, gömbölyű csokoládé, lapos csokoládé, tömény csokoládé, meztelen csokoládé... Ismerős? Nos, mint Gombóc Artúr, A Csokiimádók Klubjának tagjai is élnek-halnak a csokiért. Van is egy törzshelyük, a Csokoládémennyország - itt gyűlik össze a négy barátnő rendszerese, kibeszélni az élet nagy dolgait.

Hozzájuk hasonlóan én is gyakran megveszek egy falat csokiért (főleg, ha az mogyorós), ezért kíváncsian haraptam kezdtem bele az igényes borítójú kötetbe. Vigyázat! Olvasás közben folyamatosan kívánod a csokoládét... Vagy éppen megundorodsz tőle. Azért a könyvben szereplő lányok időnként túltolják a fogyasztását.

A történet lassan és vontatottan indul - még a kedvenc édességem gyakori említése se hozta meg a kedvemet az olvasáshoz. Nekem úgy a közepe felé lett izgalmas, mikor valahogy beindult a cselekmény és kezdtek összefutni a különböző szálak. Egyesével megismerhetjük a barátnők életét, aktuális problémáikat. Egyikük házassága kívülről tökéletes, ám belülről csalás, hazudozás marja szét az idillt. A másik szálban a szerencsejátékos férj teszi tönkre felesége és gyermeke jövőjét. A főszerepet az életben csetlő-botló Lucy kapta, aki nekem a legkevésbé volt szimpatikus. Számos lehetősége van, mégis valahogy mindig rosszul választ - legyen szó pasiról, munkáról vagy bármiről. Talán miatta kötött le kevésbé a könyv, de mint említettem, egy idő után kezdtek találkozni az egyes szituációk és valamennyire szerethetővé váltak a klubtagok.

Legszívesebben a "férjét csaló feleség" eseményszálat olvastam. Az valahogy pörgősebb, izgalmasabb volt, mint a többi, főleg a hotelszobás sztori után. A többi barátnő története lagymatag, unalmasabb, volt számomra.

Bár a végén kaptunk egy happy endet, ahogy az várható volt, de a könyvnek vannak még folytatásai. Látok benne fantáziát, mert az itt megoldott problémák még további helyzeteket szülhetnek, de bevallom, engem a következő részek már nem biztos, hogy érdekelnének.

Mindenesetre, csokiimádóknak még így is tudom ajánlani legalább az első részt elolvasásra.

Na megyek, eszek is egy kis csokifagyit.

Ui.: Most vettem észre, hogy moly.hu-n A Csokoládéimádók Klubja és A Csokiimádók Klubja címmel is fent van a könyv. Én ha jól emlékszem, a utóbbi címmel vettem ki a könyvtárból, tehát a Cartaphilius kiadásában.

A bejegyzés trackback címe:

https://lulmakonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr1313879252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása