Könyvfesztivál 2018
2018. április 23. írta: Lulma

Könyvfesztivál 2018

Idén egyáltalán nem terveztem kilátogatni a Könyvfesztiválra, de végül két napon is kint voltam. A velem egyidős rendezvényt ezúttal is a Millenárison szervezték meg.

Először pénteken tettem egy gyors kört a standok között, hirtelen elhatározásból. Épp arra volt dolgom és "csak úgy benéztem" - sikerült is rögtön három könyvvel hazatérnem.

31154073_1874345105917339_8916268337453858816_n.jpg

Az Athenaeum és a General Press kiadó idén előrukkolt egy Bestseller Box-szal, ami három meglepetés könyvet és egyéb apróságokat tartalmazott, mindössze kétezer forintért. Nem bántam meg, hogy megajándékoztam magam egy ilyen dobozzal. Az én meglepetés könyveim:

Paul Géraldy: Te meg én - Egy francia verseskötet, aminek nagyon örülök. Időnként jó verseket olvasni és mostanában ez nem fordult elő nálam.

Kolozsi László: A farkas gyomrában - Egy magyar krimi, amire majd hamarosan sort kerítek. Kíváncsian várom.

+1 könyv: A harmadik könyv egy olyan kötet, amit már olvastam, szerettem és van is belőle saját példányom, ezért oda fogom ajándékozni az új példányt majd valakinek.

A könyveken kívül egy csoki, egy jegyzetfüzet és egy lemosható tetoválás volt a dobozomban. Összességében örülök a meglepetéseknek, ennyiért megérte.

31183452_1874344305917419_5787589940279771136_n.jpg

Szombaton már nem egyedül vágtam neki a Könyvfesztnek, hanem egy ismerősömmel. Aztán még napközben másokkal is összefutottam, hol kávézni, hol beszélgetni ragadtam le valakivel, de hát ez így szép. 

10:30-ra a Twister Media eseményére ültünk be, ami könyves bloggereknek szólt. Varga-Czakó Adrienn tartotta. Először néhány szempont alapján összefoglalta, kit tart jó bloggernek, mit gondol egy tartalmas könyves blogról, aztán a hallgatóság tehetett fel kérdéseket. Érdekes és hasznos volt számomra a beszélgetés. Bár jelenleg nem érzem, hogy elődleges lenne számomra a blogolás olyan szinten, ahogy ő azt előadta, de a tanácsokat mindenképp megjegyzem és alkalomadtán igyekszem hasznosítani.

Blogger tippek: minimum 500 karakter, kommunikáció többféle social media felületen, egyszerű, átlátható blogfelület, csak akkor írj egy könyvről ha el is olvastad, a negatív kritika is publikáható, ha nem bántó a megfogalmazás, stb.

Gyors ebéd után (még jó, hogy a Mammut közel volt) elvileg az Amerika a 21. században előadásra mentünk volna, de én végül csak a végére osontam be. (Nehéz volt elszakadni a napsütéstől és a kinti zsongástól.)

31265551_1874342989250884_2252053616187670528_n.jpg

A nap zárásaként Varró Dániel könyvbemutatóját hallgattuk meg. Még délelőtt megvettem az Aki szépen butáskodik-ot, ami a héten jelent meg és a szerző Nők Lapjában megjelent írásait gyűjti össze A történetek a költő gyerekeiről szóló humoros írások. Már az újságban is szerettem olvasni. Sajnálom, hogy ott már nem fog többet publikálni ebben a témában, de jónak tartom, hogy az egészet be lehetett szerezni egy könyv formájában. Maga a könyvbemutató érdekes és vicces volt, csak kicsit gyenge volt a hangosítás és én nem biztos, hogy a Gyerekbirodalom részre szerveztem volna.

A bemutató után dedikáltattam is a frissen vett kötetemet. Ez egy aranyos momentum volt, ugyanis Dani középső fia, Jancsi is beleírt a könyvbe. Persze az apukája megkérdezte, hogy a kisfiú is dedikálhat-e de miért ne? Jó kis emlék lesz mindig, mikor kinyitom a könyvet.

Ennyi volt számomra az idei Könyvfesztivál. Jól éreztem magam. Nemsokára jön a könyvhét, aztán jövőre lehet, hogy ismét több napra kinézek a Millenárisra.

31235049_1874345805917269_1667859246986821632_n.jpg

Idén hozzájárul a jó hangulathoz és élményekhez: A 21. század Kiadó igényes könyvespolcos berendezése a snassz könyves stand helyett, a Bookline hangulatos könyves busza a finom kávéval, a napsütés, a barátok és a kedves ismeretlen bácsi, akivel pénteken random elbeszélgettem egy padon.

Az elhanyagolt állapotú blogról próbálom leszedegetni a pókhálókat, hamarosan jövök egy új bejegyzéssel.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lulmakonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr2213857952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása