Helló 2020 és boldog ötöt!
2020. január 03. írta: Lulma

Helló 2020 és boldog ötöt!

Először is, boldog új évet kívánok mindenkinek! (Valaki még olvas blogokat 2020-ban? :D)

Szóval elkezdődött az új évtized. Nem is lehetne másképp kezdeni, mint egy kis könyvbeszerzéssel. Mutatom először ezeket.

Karácsonyra kaptam Libri utalványokat - köszi Anya és Mama! Az egyiket tegnap fel is használtam. Két könyvet vettem. Ebből az egyiket nagyon szerettem volna már karácsony előtt is, a másikat pedig csak megláttam. Na de mik is ezek?

Margaret Atwood: Testamentumok - A szolgálólány meséjét már olvastam és a sorozatot is nagyon szerettem, főként az első évadot. A másodikat is megnéztem, de ott leálltam. Hát igen, ez nem feltétlenül az a műfaj, amit csak úgy leülsz és egy laza ebéd közben megnézel. Kell hozzá egyfajta hangulat és egymás után maximum két rész ajánlott szerintem. Utána pedig minimum egy évad Friends végignézése. :D Tehát A szolgálólányról a véleményem bővebben ITT olvasható. Nagyon izgalmas, zseniális mű és örülök, hogy lett könyvként is folytatása. Alig várom, hogy elkezdjem. A sorozatot is tervezem majd folytatni.

Graeme Simsion: A Rosie-következmény - Anno az első rész, A Rosie-projekt nagy kedvencem volt. Utána a második rész, a Rosie-update gyengébb folytatás lett, de még az is tetszett. Sok idő eltelt már a két Rosie-kötet olvasása óta. El is felejtettem, milyen jókat szórakoztam Don Tillmann furcsa életén. Aki nem olvasta ezeket a történeteket: körülbelül az Agymenők Sheldonjához lehet hasonlítani Dont, aki az első részben feleséget keres magának, a másodikban pedig a megtalált feleségével közösen gyermeket vállal. Nos, úgy tűnik megérkezett a harmadik kötet is! Talán így válik teljessé a bogaras család története. 

Az előbb kezdtem el gondolkodni azon, hogy most akkor újraolvassam-e az első két részt, mielőtt belevágok a harmadikba? De szerencsére itt van az én jó öreg (hamarosan mondom, hány éves) blogom! Az első kötetről szóló ömlengésemet és a második kötet összefoglalóját átolvasva már bele merek vágni az új könyvbe!

"Bár nem valószínű, hogy lesz harmadik rész, de azért kíváncsi lennék, hogyan éli meg Don és Rosie a szülőséget, illetve a kisfiuk örökli-e Don bogarasságát." - 2017-es kívánságom valóra válik! :D

A két könyvön kívül első újévi olvasmányom a tavalyról áthozott Náray Zarah trilógiájának lezáró része volt, a Zarah álma. Vele lett teljes a széria és kerek a családtörténet. Imádtam. Ezt követően pedig Laura Madeleine Egy cukrászmester meséje c. könyvét olvastam el. Jó kis édes, izgalmas, "párizsos" történet volt év elejére! 

Most pedig... Azért gyűltünk itt össze... Szóval a Lulma könyves blogja ma lett 5 éves! Éljen! Boldog blogszülinapot! :)

Köszi, ha bebéztetek, hamarosan jövök egy újabb bejegyzéssel. Addig is virtuális koccintás és tortaevés! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://lulmakonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr5615392290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása