Január 2020
2020. február 02. írta: Lulma

Január 2020

A január produktív volt olvasás szempontjából számomra. Hat könyvet is sikerült befejeznem. A borús, hideg idő, illetve egy kis betegség is hozzájárul ahhoz, hogy többször maradjak otthon bekuckózva. Szerencsére mind a hat elolvasott példány nagyon tetszett, így azért jól alakult a hónap. Több bejegyzés is született. Amióta megérkezett az új laptopom, inspirál, hogy többször leüljek ez elé a gyors kis gép elé.

Náray Tamás: Zarah álma - Páromtól kaptam névnapomra. Még decemberben el is kezdtem, ám végül újév elején értem a végére. Nem egy vékony darab, meg mást is olvastam közben. Szerettem.

Laura Madeleine: Egy cukrászmester meséje - 2020-ban is kell egy "párizsi történet"! Nem lett kedvenc, de szép, érdekes volt.

Margaret Atwood: Testamentumok - Azt hiszem, a róla készített bejegyzés mindent elmond. Zseniális lett!

Sándor Anikó: Tévúton - Továbbra is szeretem a szerző írásait, ezt is szívesen olvastam.

Graeme Simsion: A Rosie-következmény - Egyik új kedvencem máris így év elején. Önálló kötetként is csodáas, a trilógia befejezéseként pedig egyszerűen tökéletes.

Veronica Henry: Könyvesbolti szerelmek - Ó, ez volt ám a kedves, bájos, igazi bekuckózós, lélekmelengető kötet. Jól esett olvasni.

Jelenleg egy olasz borvidékekről szóló kötet végén járok. Hamarosan érkezik a róla készült ajánló, ugyanis igazi finom kis csemege... Olvasás közben sokszor fut össze a nyál a számban!

Összességében jól kezdődött az év. Nem szoktam csodát vagy nagy megújulást várni a januártól, nekem talán a tavasz kezdete jobban kifejezi ezt az érzést. A fent említett könyvek azonban szebbé tették ezt az unlamasabb hónapot.

Ti mivel indítottátok a 2020-at?

A bejegyzés trackback címe:

https://lulmakonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr9615451242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása