Júniusi összegzés
2019. június 30. írta: Lulma

Júniusi összegzés

A nyár első hónapja gyorsan elszaladt. Az esős májusi napok után magamhoz sem tértem és máris nyári hőség kerekedett. A kert árnyékában és a (ventilátortól) hűvös szobában jól esett olvasgatni munka után. Szerencsére elmondhatom, hogy nekem ezennel megkezdődik az egy hónapos nyári szünet, ami alatt remélem még több időm lesz olvasni.

Ha már itt tartunk... Mielőtt még összefoglalom, miket olvastam a hónapban, muszáj megemlítenem Szabados Ági podcast-jét, amit Lapozz a 99-re! címmel hallgathatunk különböző felületeken. Ez a könyves podcast zseniális. Pár nap alatt végig is hallgattam az eddigi részeket. Szabados Ági nevéhez köthető a "Nincs időm olvasni" kihívás. Azt hangoztatja, hogy igenis, lopott tíz percekben, akár buszon, akár sorban álláskor van idő olvasásra, ne keressünk kifogást. Podcast-jében ismert vendégekkel beszélget kedvenc könyvükről és különböző témákról. A legutóbbi adásokban szó volt krimikről vagy például függőségekről is. Minden alkalommal ő is ajánl egy könyvet. Ez alapján már jó néhány kötettel bővült a várólistám.

A rövid ajánló után térjünk vissza a júniusi olvasmánylistámhoz. Három könyvet sikerült befejeznem. Mindhármat nagyon szerettem.

Náray Tamás: Zarah - Csodálatos regény volt. Megfogott a szerző stílusa, be fogom szerezni a mű folytatását is. A gyönyörű borítójú könyvre pedig örömmel nézek rá minden nap a könyvespolcomon.

David Levithan: Nap nap után - Bejegyzésemben összevetettem a filmmel. Sajnos néha előfordul, hogy az adaptációval találkozom előbb, de így is tetszett az eredeti alkotás is. Nem lett kedvenc, de szép, elgondolkodtató történet volt.

D. Tóth Kriszta: Jöttem, hadd lássalak - Mindenképp tervezek róla bővebben is írni. Az utóbbi idők legszebb könyve volt, amit olvastam. Bár könyvtárból hoztam haza, de erősen gondolkodom, hogy megveszem. Egyrészt a szülővárosom a könyv helyszíne, másrészt pedig engem nagyon megfogott D. Tóth Kriszta minden szava. Nagyon kedvelem a munkásságát, követem a hozzá kapcsolódó műsorokat is és eddigi kötetei is közel álltak hozzám. Az biztos, hogy a Jöttem, hadd lássalak nálam kedvenc lett.

Hans Tetinger: In duplum - A Publio Kiadó friss megjelenése, mely egy kapcsolat állomásait mutatja be. Szintén új kötet a kiadónál Suzanne Paul-tól A világ titokzatos meséi, aminek az olvasása folyamatban van még nálam.

Ez volt tehát a júniusi listám, de bőven vannak terveim júliusra is. Kellemes nyarat és jó olvasást kívánok mindenkinek, mert biztos vagyok benne, hogy aki akar, annak van ideje olvasni! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://lulmakonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr5514919262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása