Októberi összegzés
2018. november 01. írta: Lulma

Októberi összegzés

Októberben egész sok könyvet olvastam el. Volt időm, mert hosszú hétvége is volt a hónapban és azon kívül is most jól esett esténként olvasgatni.

Íme a lista:

Anne-Dauphine Julliand: Két kis lábnyom a homokban - A hónap könyve számomra. Gyönyörű írás. Ennek a családnak a történetét mindenkinek el kellene olvasni.

Brittainy C. Cherry: Csendfolyó - Kellemes csalódás volt, elég jól esett, mikor elutaztunk kicsit pihenni.

Nicolas Barreau: Egy este Párizsban - Korábban már olvastam a szerzőtől és úgy emlékszem, szerettem az írásait, de ez most kifejezetten nem jött be.

Saskia Sarginson: Ikrek - Kedvelem az ikres sztorikat, de ez most nagyon nem volt olvasmányos.

Tegnap este J. Courtney Sullivan Eljegyezve c. könyvét kezdtem el. Kíváncsi vagyok, milyen lesz. A borítója nagyon különleges.

Jöhet most már a november, talán már az időjárás is egyre ősziesebb lesz. Jó lenne felvenni az új őszi-téli pulóvereimet!

Ui.: Szóval ez volt az érzésem és motivációm az októberi estéken:

A bejegyzés trackback címe:

https://lulmakonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr5814337643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása