Szeptemberi összegzés
2019. október 06. írta: Lulma

Szeptemberi összegzés

Szeptemberben szinte folyamatosan olvastam. Beköszöntött az ősz, ez még inkább kedvet adott számomra a könyvekhez. Olyan jó egy-egy hűvös estén bekuckózni és felvenni a fonalat az aktuális olvasmányomban.

Elolvasott könyvek listája:

Kelly Rimmer: Kinek a lánya? - Meglepően jó volt. Olvastatta magát. Különleges témát, az örökbefogadást dolgozta fel több szemszögből is.

Németh-Hindi Fatima: Yama kitchen - Csodálatos könyv egy csodálatos szerzőtől. Poszt róla hamarosan, imádom ezt a lányt és receptjeit.

Náray Tamás: Zarah öröksége - Végre elolvastam a második részt. Egyik barátnőmtől kaptam ajándékba a születésnapomra. Annyira örültem neki! Izgalmas, szövevényes volt a folytatás is. A vége kivételével tetszett az egész. Aprólékosan kidolgozott családregényről van szó továbbra is. Ám most úgy éreztem, egyes szereplők sorsa kissé erőltetett volt - amolyan: na, ennek is le kéne zárni a történtét, gyorsan kitalálok neki valami fura halált vagy fordulatot az életében. Összességében viszont jó volt, gyönyörű mű.

Sándor Anikó: Tovább az El Caminón - Fú, erről is szeretnék hosszabb bejegyzést, bár sajnos mostanában nincs sok időm vagy kedvem írni. Véletlenül akadt a kezembe a kötet és csak itthon láttam, hogy ez már második része valaminek. Azonban így is érthető és élvezhető volt. Csodálatos arról olvasni, hogy valaki legyalogolta ezt a távot és közben hogyan fejlődött, min ment keresztül fizikailag és lelkileg. Remélem, legközelebb bent lesz az első rész is a könyvtárban.

Katie Fforde: Száz boldog esküvőm - Katie Fforde könyveit kedveltem régebben. Ha jól emlékszem, itt a blogon is szerepel több is. Nos, egy ideig felhagytam az olvasásával, de legutóbb a könyvtárban valahogy megtetszett ez a kötet hazahoztam. Kellemes volt újra az írónő jól megszokott stílusú történetébe belemerülni. Olyan komfortzónán belüli, jól eső, nagyon könnyed, romantikus olvasmány volt.

Ezek voltak tehát a szeptemberi olvasmányaim. Már október van, így a kuckózós, tipikus őszi időszak folytatódik - ezáltal az idei év elolvasott kötetei is egyre bővülnek. Szerintem meglesz simán az ötven könyv év végéig - vagy akár már előbb is!

A bejegyzés trackback címe:

https://lulmakonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr8815201604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása