Brittainy C. Cherry: Csendfolyó
2018. október 23. írta: Lulma

Brittainy C. Cherry: Csendfolyó

Korábban már olvastam a szerzőtől és vegyes érzelmeim voltak vele kapcsolatban. Az Az vagy nekem sorozat első kötete van meg nekem itthon, a Lebegés. Most a könyvtárban a Csendfolyóra bukkantam rá. Ugyanaz a borítótípus, mint az előzőnél - markáns, szexi pasi - gondolom ez továbbra is sokaknak bejön. Mivel a hosszú hétvégét egy wellness hotelben készültem tölteni, úgy voltam vele, hogy oda pont jó lesz ez a könyv kikapcsolódásként.

Igazából elég kellemes meglepetés volt számomra a Csendfolyó. Adott volt egy kissé idegesítő, rámenős kislány, aki tízévesen mindenáron férjhez akart menni a szomszéd fiúhoz. Ahogy az erdőben várta a késlekedő vőlegényt, a szemtanúja lett valaminek. Valaminek, ami az egész életére kihatott a gyermeknek.

Maggie a vele történtek után úgy érezte, már nincs mondanivalója többé a világ számára. Tovább peregtek az évek, mindenki élte körülötte a saját életét, de Maggie szótlan maradt. Csak gyerekkori szerelme, Brooks tartotta benne a lelket. Ő már azon a régi estén elhatározta, hogy történjék bármi, Maggie mellett marad és örökre a barátja lesz.

Kettejük szerelmét, csalódását, vágyódását, beteljesülését dolgozza fel a könyv. Talán végig pislákol a remény, hogy minden rendben lesz, hiszen ők ketten ott vannak egymásnak, de az írónő nagyon szépen játszott a fordulatokkal. Az utolsó pillanatban is úgy tudta csavarni a szálakat, hogy azt mondhassam, ez igen, nem bírom letenni a könyvet. A medence szélén ücsörögve el is olvastam a hétvégén.

Azt érzem, vannak hibák ebben a könyvben. Amellett, hogy gyönyörű a történet és a szerző igen szépen meséli el, mégis voltak olyan pontok, amiket jobban is meg lehetett volna oldani. Talán nem is érdemes ezeket kivesézni, mert összességében tényleg élvezhető a mű és olvastatja magát.

Bár a könyvsorozat első része nem volt a kedvencem, a Csendfolyót elolvasva azonban kedvet kaptam arra, hogy olvassak még Brittainy-tól.

Ui.: Kifejezetten tetszett, hogy a főszereplő Maggie ennyire odavan az olvasásárt. Nagyon jók voltak az ehhez kapcsolódó leírások és a felbukkanó könyvajánlók tőle!

A bejegyzés trackback címe:

https://lulmakonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr414317717

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása