Augusztusi összegzés
2018. augusztus 31. írta: Lulma

Augusztusi összegzés

Véget ért a szülinapi hónapom és a nyár is. Nem feltétlenül baj, már kicsit elkezdtem hangolódni az őszre. Emellett azonban fantasztikus volt ez a hónap! Nagyon jó programjaim voltak és csodás helyeken jártam. 

Jártam a budafoki nyitott pincés hétvégén, illetve a Badacsonyban töltöttem egy hetet, ahol több szőlőbirtokra is ellátogattam. A születésnapomat pedig Bécsben töltöttem, Ed Sheeran fantasztikus koncertjén. A koncert utáni napon a schönbrunni állatkertben is jártam. Ahol vannak pandák! Úgyhogy szuper volt számomra az augusztus.

Sőt, ahogy nézem, végre egy olyan hónapot tudhatok magam mögött, amikor mindegyik könyv, amit elolvastam, tetszett! Nézzük, mik is ezek:

Guillaume Musso: Az angyal hív - Az biztos, hogy szeretnék még olvasni a szerzőtől, kellemes csalódás volt ez a kötet.

Jenny Colgan: Piciny Csodák Péksége - Egyik kedvencem a hónapban. Annyira megfogott a hangulata... Jöhet a második rész!

Margaret Atwood: A szolgálólány meséje - A sorozat után végre a könyv is sorra került nálam. Zseniális.

Boldizsár Ildikó: Hamupipőke Facebook-profilja - Elgondolkodtató és izgalmas eseteket mutat be a szerző, különleges mesékkel. Felkeltette az érdeklődésemet a meseterápia iránt.

Samantha Vérant: Az én francia családom - Azon kevés esetek egyike, mikor egy történet második része jobb volt, mint az első. Viszont ez mérföldekkel jobb volt!

Viszlát nyár, gyere ősz! Nektek hogy telt az idei nyár? Várjátok már a hűvösebb időt?

A bejegyzés trackback címe:

https://lulmakonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr3014203757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása