Márciusi összegzés
2018. március 31. írta: Lulma

Márciusi összegzés

Három könyvet olvastam el a hónapban. Az egyiket pont tegnap este fejeztem be.

Gayle Forman: Csak egy napBelecsöppenni a párizsi világba, érzésbe mindig kedves a lelkemnek. Most is csak ezért érzem említésre méltónak, a cselekmény nem nyűgözött le.

Clare Balding: Állataim és egyéb családfajták - Érdekes volt, kicsit kimozdított a komfortzónámból. Régen olvastam már életrajzi könyvet, néha szeretek ilyet is a kezembe venni.

Philippe Bozzo di Borgo: Életrevalók - Linkelni egyelőre csak a filmről alkotott véleményemet tudom, a könyvről még nem született bejegyzés. Most az a ritka eset állt elő, hogy nem bánom, hogy a filmet előbb láttam és abba szerettem bele. A könyv alapján esélyes, hogy meg se néztem volna. Ellenszenvesek voltak a karakterek és valahogy nem tudtam élvezni. Igaz történet ide vagy oda, engem ez most nem kötött le túlságosan.

Most úgy különösebben egyik sem fogott meg vagy volt ötből öt pontos, de hát ez van, nem lehet mindig jókat kifogni.

Ebben a hónapban két könyvet is vettem, még egy nyáron kapott Libri utalványból:

Jason Matthews: Vörös veréb - A belőle készült filmet már láttam és nagy hatással volt rám. Csak később tudtam meg, hogy könyv alapján készült a film, de mikor megtudtam, már nem volt kérdés, mit vásárolok az ajándékutalványomon. Kíváncsian várom a könyvet, a filmből kiindulva izgalmasnak ígérkezik.

Martina Winkelhofer: Finom kis társaság /Botrányok Európa királyi és császári házaiban/ - Közelebb hozza a történelmet, ha nem csak a száraz évszámokat ismerjük... Anno szerettem törit tanulni, az órák után gyakran utánanéztem egy-egy témának, kerestem róla könyveket, filmeket. Most kicsit ezt a régi hobbit hozza vissza számomra ez a kötet. Hamarosan el is kezdem az olvasását.

Ennyi volt a március. Ti miket olvastatok? Szoktatok könyveket venni?

Jöhet a hosszú hétvége, kellemes húsvétot, jó étvágyat kívánok a finom falatokhoz és persze jó pihenést!

A bejegyzés trackback címe:

https://lulmakonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr4113792058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása