Húsvét Book Tag
2017. április 16. írta: Lulma

Húsvét Book Tag

Megpróbálok visszaóvakodni a blogra, amit körülbelül három hete hanyagolok. Folyamatosan a gondolataim között volt, nem terveztem így eltűnni, de különböző okok miatt valahogy nem szívesen jöttem erre. (Köszönöm, sorozatok... na jó, őket nem hibáztatom.)

Szóval egy laza book tages visszatérés következik, ami a nyusziünnephez pont illik. A taget ITT találtam. Érdekes egybeesés, hogy Christine posztjának bevezetője szinte teljesen ráillik az én helyzetemre is - kivéve persze a sulis részeket, hiszen én jelenleg nem tanulok, hanem dolgozok. Na de nézzük is a Húsvét Book Taget! 

Nyuszik - Egy könyv, amiből lehetne több is, azaz örülnél, ha lenne folytatása

Josh Malerman: Madarak a dobozban c. könyvének biztosan elolvasnám a folytatását, ha lenne. Egyszerűen ez a befejezés következő részért kiált!

Tojás - Egy könyv, ami meglepett

Jojo Moyes: Mielőtt megismertelek - Megmondom őszintén, tartottam tőle, annyira dicsérte mindenki. Túlhypeoltnak véltem és már többször csalódtam az ennyire felkapott könyvekben. Ez azonban valóban egy fantasztikus, megható olvasmány. A belőle készült film is szuper, jó színészekkel.

Vadászat - Egy könyv, amit nehéz volt megkaparintanod

Horrorstör ugrott be erre. Mindig keresgéltem a könyvtárban, de sosem volt ott. Nemrég véletlenül épp bent volt. Saját könyvek közül most nem jut eszembe ide illő.

Bárányok - Egy gyerekkönyv, amit a mai napig élvezel

Alapjában véve élvezem a gyerekkönyveket, napi szinten találkozom velük.

Tavasz - Egy könyvborító, ami a tavaszra emlékeztet

Cristina Caboni: A parfüm titkos útjai - Ráadásul a tavalyi Könyvfesztiválonvettem meg, így duplán a tavaszhoz köthető.

Feltámadó a halálból - Egy könyv, egy elhunyt írótól

Szabó Magda: Abigél - Pont tegnap ment a tévében is. Örök kedvenc.

Kosarak - Egy könyv, ami jelenleg a kívánságlistádon szerepel

A molyos kívánságlistámról választok valamit, pl. ilyen William Burnett-David J. Evans: Tervezd meg az életed c. műve.

Cukorka - Egy könyv, ami édes

Könyvre nem igazán használnám ezt a szót, de mondjuk a nemrég olvasott A francia nők nem híznak végtelenül bájos volt és tele volt finom, többek között édes receptekkel is ;)

Ez volt idén a húsvéti bejegyzésem. A tavalyit IDE kattintva érhetitek el. Remélem, jól telik az ünnep, kívánok mindenkinek finom falatokat az asztalra, sok locsolót, jó pihenést erre a pár napra! :)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lulmakonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr9512430875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása