Februári összegzés
2017. február 28. írta: Lulma

Februári összegzés

El sem hiszem, hogy végre vége a télnek! Rövidke hónap volt a február és szerencsére az utolsó napjai már egészen kora tavaszi időjárással leptek meg. A 28 napos hónap ellenére egész szép számban fogyasztottam az olvasnivalókat. Mutatom is a listát:

Jojo Moyes: Mielőtt megismertelek - Bár nem szoktam ilyen sok idő elteltével bejegyzést írni, de erről még lehet, hogy fogok most a hétvégén, ugyanis kellemes csalódás volt. Néha tartok az ilyen túlhypeolt könyvektől, de ez most engem is nagyon megfogott.

Sztanev Bertalan: A bor női szemmel - A hónap felfedezettje, nagyon élveztem. Jó volt ilyen típusú könyvet olvasni, főleg ebben a témában.

Charity Norman: A lányunk férje - Januárban már olvastam az írónőtől, szívesen tértem vissza hozzá februárban is.

Gwenda Bond: Lány a kötélen - A másik nagy kedvencem a hónapban, hihetetlenül izgalmas regény!

Herczeg Ágnes - Páncél Andrea: Borról neked - Sztanev Bertalan írása után már magabiztosan nyúltam efelé a kötet felé. Remélem, még találok hasonló jó, olvasmányos könyveket a témában.

Jó kis hónapot zártam könyves téren. Egytől egyig kedves élmények, emlékek lettek ezek a könyvek. Holnaptól itt a tavasz, talán az is ilyen változatos lesz, majd igyekszem jól válogatni.

Ti miket olvastatok a tél utolsó hónapjában?

A bejegyzés trackback címe:

https://lulmakonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr5212303003

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása