Októberi összegzés
2016. október 31. írta: Lulma

Októberi összegzés

Október 31-e, Halloween! Tudom, Magyarországon nincs nagy kultusza, viszont nekem nincs semmi bajom ezzel az ünneppel. Tetszenek a hozzá kapcsolódó dekorációk, beleillik az őszbe. Ilyenkor meg szoktam nézni valamilyen rémisztő animációs filmet, kicsit kidekorálom a lakást és jó sok sütőtökkrémlevest eszem. Ebben ki is merül a dolog. Akár egy misztikus regényt, például egy krimit is olvashattam volna, de erre idén nem került sor.

Öt könyvet olvastam el ebben a hónapban, mutatom is őket. (Kettő még folyamatban van, ők a következő zárásban kapnak majd helyet.)

Nina George: Levendulaszoba - Nem született róla bejegyzés... szerintem pár év múlva majd újraolvasom, most egyszerűen nem éreztem úgy, hogy jókor olvasom.

Brittany C. Cherry: Lebegés - Recenziós példány volt. Nem lett a kedvencem, de nem is utáltam.

Anita Diamant: A vörös sátor - Szintén recenziós, viszont nagyon tetszett, egyik kedvencem lett. A filmváltozatát is élveztem.

J. M. G. Le Clézio: Az éhség ünnepei - Párizs, világháború, ráadásul Nobel-díjas könyv... viszont nem varázsolt el teljesen, végül posztot sem volt kedvem írni róla.

Justina Chen Headley: North of Beautiful - Iránytű Önmagamhoz - Nem volt rossz, az üzenete tetszett, mert mindig aktuális. Tanulságos és érdekes kis történet.

Októberben nem szereztem be új könyvet, viszont ismét beiratkoztam a könyvtárba. Egy év kihagyás után nagyon jól esett a lelkemnek. Négy könyvet hoztam ki, ebből jelenleg kettőt olvasok.

Ebben a hónapban jött ki egyébként a The Walkig Dead új évada, amit már nagyon vártam. A képregény alapján készült sorozat 7. évada erősen kezdett, izgatottan várom a folytatást!  - Mondhatni, ez lesz az én halloweeni programom, hogy megnézem 7. évad 2. részét. :)

Ui.: Töklámpást faragtam, ilyen lett:

14914856_1316262601725595_1679872840_n.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://lulmakonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr8711917585

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása