Február 2020
2020. február 29. írta: Lulma

Február 2020

A februárba most bejegyzések nem nagyon fértek el és sajnos emlékezetes olvasmányok sem. Nem igaz, hogy nem olvastam, viszont valahogy egyik könyv sem fogott meg annyira, hogy arról hosszabban kifejtsem a véleményemet vagy ajánlani tudjam. Új podcastet kezdtem el hallgatni unlimited címmel, továbbra is hétről hétre követtem a Lapozz a 99-re! podcastet is, valamint két régebbi kedvenc sorozatomból (Friends, Gilmore Girls) kapcsoltam be részeket edzés közben. Olvasásra időnként este vagy tömegközlekedésen került sor. Mutatom melyik könyveken rágtam magam át az év legrövidebb hónapjában:

Sergio Esposito: Bor, szenvedély, Itália - Január végén kezdtem még el és február elejére fejeztem be. Tetszett, több idézetet ki is írtam belőle. Kissé szakmai, de még épp élvezhető volt.

Sejal Badani: A mesemondó titka - Na, róla készült végül bejegyzés is. Ez a könyv fogott meg leginkább és nagyon örülök, hogy a kezembe került. Szomorú, mégis csodálatos történet.

Imogen Hermes Gowar: A hableány és Mrs. Hancock - Jaj, nagy csalódás volt. Mindenki az egekig dicséri, nekem valahogy mégsem jött be. Annyira abszurd és idegesítő volt az egész. Egyedül a korabeli prostitultak világának bemutatása volt érdekes és hiteles. Maga a történet bosszantott és nem azt adta, amit vártam a cím vagy fülszöveg alapján.

Liz Nugent: Mit tettél, Oliver? - Ez a kötet is csalódást okozott. Adott egy izgalmas fülszöveg és egy hátborzongató első fejezet és utána... semmi. Sokkal több lehetőseg lett volna ebben a történetben, mint amit végül kihozott belőle a szerző. Nem is thriller a műfaja, mint ahogy ajánlják, hanem inkább valamiféle lélektani regény. Amivel nem lenne probléma, de nem ezt sugallja a hátoldalán a leírás. Számomra kevés volt.

Bár időzítem a bejegyzést, bevallom, néhány nappal hónap vége előtt írom. Február utolsó napjait vidéken töltöm a párommal. Pihenünk kicsit. Két könyvet viszek oda. Az egyik vékonyabb és már belekezdtem: Charles Martin: Hosszú az út c. könyve. A másik Ashley Carrigan-től az Ikrek hava. Konkrétabban egyik kötettől sem várok sokat, de majd amelyikhez kedvem lesz, azt olvasgatom a medence szélén elnyújtózva.

Nektek hogy telt ez a rövidke hónap? 

A bejegyzés trackback címe:

https://lulmakonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr8415491508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása