Szeptemberi összegzés
2018. szeptember 30. írta: Lulma

Szeptemberi összegzés

A hónapban négy könyvet olvastam el, ebből egy (véletlenül) újraolvasás volt. A négy könyvből egyikről sem készült külön bejegyzés - nem hagytak mély nyomot bennem, illetve kedvem és időm sem volt sok rájuk. Most azonban egy kis rövid összegzés következik a szeptemberi olvasmányaimról:

Emily Colin: Az emléktolvaj - Róla majdnem írtam végül véleményt, de aztán valahogy elmaradt. Pedig... még mondjuk ez volt a legjobb olvasmányom a hónapban. Tetszett az alapsztori és a kissé misztikus vonal. Filmben is megnézném akár.

Elizabeth Bard: Ebéd Párizsban - A Piknik Provence-ban első része, amit már olvastam. Nem tetszett annyira. Unalmas volt, de - még mindig - szerettem benne a francia hangulatot és a recepteket is.

Gin Phillips: Lidércnyomás - Izgalmas volt, egyhuzamban elolvastam. Nagyon érdekes volt az ötlet, hogy egy állatkertben történjen egy ilyesfajta bűncselekmény. A végével nem voltam csupán elégedett, szerintem túl hirtelen kapott lezárást és maradtak elvarratlan szálak.

Elizabeth Bard: Piknik Provence-ban - Körülbelül az ötödik oldalon jöttem rá, hogy akkor ezt már tényleg olvastam és blogbejegyzést is írtam róla. Hasonlóak voltak vele kapcsolatban az érzéseim, mint az első résszel. A hangulata miatt kellemes volt az őszi napsütésben.

Remélem, azért októberben majd szembejön velem a könyvtárban egy-két maradandóbb kötet is. Most a szeptember így alakult. Ti mit olvastatok az ősz első hónapjában?

Ui.: Én inkább most csak hangolódtam, inspirálódtam az ősszel kapcsolatban az olvasás mellett/helyett. Erről a bejegyzésem ITT olvasható.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lulmakonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr4214273197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása