Júliusi összegzés
2018. július 31. írta: Lulma

Júliusi összegzés

Holnaptól végre augusztus, a születésnapom hónapja! A július számomra eléggé fárasztónak és hosszúnak tűnt. De most már végre szünetem is van.

Három könyvet sikerül elolvasnom a hónapban, pedig elég sokat kivettem a könyvtárból.

Baráth Viktória: Első tánc - Akartam róla írni, mert nem volt rossz és az első néhány fejezet Párizsban játszódik. Egyszer olvasható, szórakoztató könyv volt. A befejezés ha jól emlékszem, nem tetszett, nagyon nyitva hagyta a történetet számomra.

Dana Bate: Iránytű a szerelemhez és titkos lakáséttermekhez - Na ez elég jó volt és még mindig szívesen elmennék egy ilyen kis vendéglőbe!

Harry Potter - Utazás a mágia történetében - A hónap abszolút kedvence nálam. Ma pedig még születésnapja is van Harrynek és J.K. Rowlingnak is!

Jelenleg olvasom:

Böszörményi Gyula: Leányrablás Budapesten - Szinte csak jókat olvastam róla, ezért hatalmas elvárásokkal kezdtem bele. A felénél járok, de megtorpantam. Remélem be tudom majd fejezni, de egyelőre nem jött át az a bizonyos dolog, ami miatt ennyire népszerű ez a történet.

Guillaume Musso: Az angyal hív - Felé viszont egyáltalán nem voltak elvárásaim, semmit sem tudtam a kötetről, de nagyon megtetszett, örömmel olvasom. Egy-két nap és be is fejezem, ha minden jól megy.

Jöhet az augusztus, a pihenés és utazások ideje. Nektek hogy telt a nyár középső hónapja?

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lulmakonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr7514153685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása