Tündérmese Book Tag
2017. február 19. írta: Lulma

Tündérmese Book Tag

Ha jól emlékszem, ezt a taget még nem töltöttem ki. Itt találtam, ezen a nagyon kedves, vidám külsejű blogon.

Pinokkió - A fiú, akinek megnőtt az orra, ha hazudott
Hazudtál már egy könyvről, mert szégyellted, hogy tetszett?

Háát, talán a Twilight anno tetszett de egy idő után elkezdtem azt mondani, hogy nem. Utólag már azt gondolom, hogy az abban az időben, 15-16 évesen jó volt és nem bánom, hogy olvastam a könyveket, illetve többször is megnéztem a filmeket. Akkor az volt elterjedve a tizenéves lányok körében. Nyilván most is van ilyen típusú könyv a mostani tinik számára. 

A Szépség és a Szörnyeteg - A lány, aki nem a külsőbe szeretett bele
Melyik könyvet imádod, annak ellenére, hogy rémes a borítója? 

Most nem jut ilyen eszembe és így hirtelen a polcomon sem látok ide illő könyvet.

Hófehérke - Akire a szépségéért vadásztak
Vettél már meg könyvet csak a borítója miatt, és ha igen, mi volt az? 

Venni szerintem nem vettem csak a borító miatt. Fontos a fülszöveg is, illetve gyakran meg szoktam nézni a molyos értékeléseket, mielőtt kiválasztok egy-egy könyvet. Szerintem túl drágák ahhoz, hogy csak a borító miatt vegyek meg valamit. Könyvhéten mondjuk majdnem elcsábultam, de végül erős voltam és ott hagytam egy szép borítójú könyvet. Azóta sem éreztem a késztetést, hogy megszerezzem, úgyhogy jól döntöttem. Könyvtárban viszont rendszeresen választok borító alapján. annak nincs tétje, nem károsodok meg anyagilag, ha mégsem tetszik maga az írás.

Csipkerózsika - Akit elátkoztak, hogy aludjon, majd az igaz szerelem csókja ébresztette fel
Melyik a kedvenc könyves párod?

Engem nem különösebben izgatnak a könyves párok. Kicsit fura is, amikor így valaki írja hogy ez+az… Hogy melyik könyvből, azt meg nem írják oda. 

A kis hableány - Aki feladta az életét a szerelemért
Szoktál kipróbálni új műfajokat vagy inkább maradsz azoknál, amelyeket ismersz és szeretsz? Ha kipróbáltál már újakat, melyik volt az utolsó ilyen könyv?

Igyekszem, de nehéz kilépni a komfort zónámból.

Hamupipőke - Aki elvesztette a cipőjét éjfél után
Melyik volt az utolsó könyv, ami miatt fennmaradtál egész éjszaka? 

Gwenda Bond: Lány a kötélen 

Rapunzel - Akit bezártak egy toronyba
Melyik volt a legrosszabb könyv, amit az elmúlt hónapban olvastál?

Mostanában elég jó könyvélményeim voltak, szerencsére jól indítottam az évet könyves téren. Talán a Fogadom volt kicsit gyengébb, mint a többi.

Aladdin - A szegény fiú, aki egy dzsinnt talált
Melyik volt az utolsó "könyvkincs", amit találtál? 

A már említett Lány a kötélen jó válasz lehet ide is, ugyanis egy postai sorban állás közben vettem észre a kirakott ajándéktárgyak között, mindössze 590 forintért. 

Alice Csodaországban - A lány, aki a nyúlüregbe esett
Melyik könyv olvasása során érezted úgy, hogy egy teljesen új világba csöppentél?

A Harry Potter – és úgy általában a mágikus világban játszódó történetek során. A "való világból" pedig elsőre a jelenlegi olvasmányom, A Wall Street farkasa ugrott be. Nagyon izgalmas és pörgős.

A békakirály - Az elvarázsolt herceg, aki újra emberré vált
Melyik volt az a könyv, amelyikről azt gondoltad, hogy utálni fogod, de végül mégis megszeretted? 

Emlékszem, tavaly először nem sokat vártam a The Sea of Tranquility – Nyugalom tengere c. könyvtől de végül beleszerettem.

Jancsi és Juliska - Akik elvesztek az erdőben és egy boszorkány elfogta őket
Melyik testvérpár (fiú-lány) a kedvenced és miért? 

Ez megint olyan, mint a páros kérdés. Mondjuk ide a Fred-George páros, bár ők nem fiú-lány (a HP-ből) illik. Örök kedvenceim. Fiú-lány most nem is jut eszembe.

Piroska - Akit a nagymamának öltözött farkas felfalt
Melyik könyvben csalódtál azután, hogy beleszerettél a borítóba és a fülszövegbe?

Zoe Suggot, mint youtubert imádom és kíváncsi voltam a könyvére, a Girl online-ra. Még a fülszöveg is tetszett (a borító már akkor sem volt nagy szám), de végül magát a könyvet nem élveztem, kicsit többet vártam a Zoella néven ismert, sugárzó személyiségű lánytól.

Rumpelstilskin - Akinek senki sem tudja a nevét
Melyik az a könyv, amelyiket imádod, de nem kapott elég figyelmet?

Több ilyen is van, általában nem a felkapott, túlhypeolt könyveket olvasom.

Ennyi lett volna ez a book tag. Bárki kitöltheti, aki kedvet kap hozzá. :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lulmakonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr6212273603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása