Újabb díj: „Az év felfedezettje”
2016. március 11. írta: Lulma

Újabb díj: „Az év felfedezettje”

 

Néhány hete ismét kaptam egy vándorló díjat, ezúttal Annától. Nagyon köszönöm Neki! :) "Az év felfedezettje" díj a "Liebster Blog Award"-hoz hasonlóan néhány kérdést és szabályt is magába foglal:

A szabályok:

  1. Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad.
  2. Válaszolj 5 kérdésre, ami a díjhoz jár.
  3. Olvasd el az első 5 fejezetet, illetve az utolsó fejezetet, annak a blogján akitől a díjat kaptad.
  4. Mondj véleményt a blogról.
  5. Írd le, kiknek ajánlod a blogot.
  6. Küldd tovább a díjat 5 embernek. (Nézd meg, hogy megkapta-e már a díjat, és ha igen, ne küldd el neki.)

A kérdések:

Miről szólt az első írásod/történeted/novellád, és mikor írtad?

Régebben (és most is) verseket írtam. A blogra az első írásom egy 2014-es könyvlista volt.

Milyen érzések töltöttek el, amikor megírtad és közzétetted az első fejezetet/bejegyzést a blogodon?

Izgultam, hogy akkor vajon ezt valaki el fogja olvasni? Mi lesz? Jó ötlet volt ez az egész? Emellett örültem is, hogy végre belevágtam.

Ki írta az első kommentet a blogodhoz, és mi volt az? Mire gondoltál, amikor elolvastad?

Egyik barátnőm írta az első kommente(ke)t a Limonádé c. bejegyzéshez. Jó ideig csak ő kommentelt. Ismeretlenek közül pedig Anna volt az első. Már az ismerősöm szavai is jól estek, de egy ismeretlen visszajelzést kapni talán még nagyobb öröm volt, mert elkezdtem valahogy komolyabban venni az egészet.

Mi ihlette a történetedet? Honnan jött a blogod alapötlete?

Mindig is szerettem olvasni és írni is. Ezt kapcsoltam össze a könyves blogban. Mielőtt elkezdtem, már régóta érlelődött bennem a gondolat, hogy szívesen foglalkoznék ilyesmivel a szabadidőmben.

Mit jelent számodra az írás?

Önkifejezést, egy tevékenységet, ami megnyugtat, ellazít, feltölt. Néha nincs kedvem nekiülni, de amikor ráveszem magam (nekem ez egy kis szertartás: rendet rakok, hozok valamilyen innivalót és csak így tudok belekezdeni) akkor már gördülékenyen megy.

Az Anna’s Books-ról:

Kedvelem Anna oldalát. Részben egyezik az érdeklődési körünk, ezért is kezdtem el olvasni. Úgy látom, széles az érdeklődési köre. Nagyjából hetente nézek be hozzá. Inspirálnak a bejegyzései, például book tageket szoktam áthozni tőle, illetve a heti összefoglalóit szeretem nagyon olvasgatni. Tetszik, hogy időnként új rovatokat indít. Rendszeresen posztol. (Ez is inspiráló, akár példát is vehetnék róla. :D ) Igényes és letisztult az oldala, egyre jobb dizájnokat készít neki. Csak így tovább! :)

Ajánlom a jó krimik és életrajzi regények kedvelőinek, illetve azoknak, akik szeretnek könyves érdekességekről olvasni.

Akiknek továbbküldöm a díjat:

5-6 blogot olvasok rendszeresen, ők már mind megkapták a díjat, ezért nem küldöm most tovább senkinek.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lulmakonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr148465384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KönyvParfé 2016.03.11. 15:04:14

Gratulálok a díjhoz! :) Egyébként a Te oldalad is nagyon szép. Jót tesz neki, hogy mindig kitalálsz valamit és a dizájnon változtatsz. Ez olyan, amit mindig lehet variálni. :) Biztosan jó verseket írtál, a moly.hu-n is annyira szuper költeményeket "dobsz össze". Nem teszel fel néhányat az oldalra?

Lulma 2016.03.11. 18:05:00

@KönyvParfé: Köszönöm :) Hamarosan jön a tavaszi dizájn (a hátteret tuti változtatom, a többi részével egyelőre meg vagyok elégedve). Hm, hát most elgondolkodtattál a versekkel kapcsolatban... úgyis itt a hosszú hétvége, meglátjuk hogy alakul :)

Anna Ann 2016.03.13. 11:00:31

Nagyon jó lett a bejegyzése, és jó volt olvasni a "szavaidat" a blogodról és arról, miért is írod. Én is csak azt tudom mondani, hogy csak így tovább, és köszönöm, amit írtál, jól esik :) Én rendszeresen posztolok? Néha úgy érzem kevés is :)

Várom a tavaszi design-t!
süti beállítások módosítása