Februári összegzés
2019. február 27. írta: Lulma

Februári összegzés

A február nekem egészen hamar eltelt. Bár még van egy nap belőle, de ma elutazunk kicsit pihenni, ezért gyorsan összegzem a hónapot.

Szóval rövid hónap, kevés olvasmány. Körülbelül így tudom jellemezni. A Tűz&Vérrel haladtam, de még mindig van belőle vagy kétszáz oldal. Időnként elkapom a hangulatát és lenyomok belőle két-három fejezetet, de alapjában véve nagyon nem olvastatja magát. Inkább csak a Trónok harca közelgő utolsó évada miatt kellemes belecsöppenni estéről estére ebbe a középkori fantasy világba. Egyébként a Kik-ben lehet kapni "three eyed raven" trónok harcás férfi pólót... Megvettem az S-es méretet és farmerba tűrve teljesen jól hordható nőként is! Meglepősen jó minőségű cucc.

Két könyvet olvastam el teljesen februárban.

Az egyik az a bizonyos interaktív kötet, amiről lejjebb már írtam. Valentin nap, szerelem hónapja stb. Jópofa kis könyv volt, még mindig azt gondolom. Helena S. Paige Egy lány beállít az esküvőre c. regényéről van szó. A cím nem annyira kreatív, mint a könyv szerkezete.

A másik olvasmányom szintén a romantikus műfaj vonalán mozgott. Öreg barátnőm, Katie Fforde Vidéki menedéke volt az. Egy időben odavoltam a szerző köteteiért, most jól esett újra olvasni tőle. Ez volt a "sajtos könyv", ahogy itthon neveztem. Komolyan, minden oldalon sajtról volt szó! :D Nem ez lett a kedvenc Katie Fforde könyvem, de azért megvolt a maga bája.

Félig olvastam el Paige Toon Egy darab a szívemből c. kötetét, amit valószínűleg már rég befejeztem volna, de szándékosan tettem félre, hogy a most következő hosszú hétvégén velem lehessen, mint könnyed, szórakoztató olvasmány. Nagyon tetszik különben, szerintem legkésőbb március 1-ig  a végére érek.

Ez volt tehát a február. Remélem nektek is hamar eltelt és ti is úgy várjátok már a tavaszt és a napsütést mint én! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://lulmakonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr10014656969

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása