Helena S. Paige: Egy lány beállít az esküvőre
2019. február 15. írta: Lulma

Helena S. Paige: Egy lány beállít az esküvőre

A te vágyaid, a te döntéseid, a te történeted - Interaktív erotikus regény

Tegnap volt Valentin nap, ehhez illően pedig miről is írhatnék így péntek délután, mint életem első interaktív regényéről? Ami romantikus és mint az alcím is mutatja, erotikus tartalmakkal is bír. Maradjunk annyiban, hogy pikáns.

Szóval hallottam már, hogy léteznek interaktív könyvek, de ezelőtt még sosem volt a kezemben egy sem. Nem tudom, a többi milyen, de Helena S. Paige regénye a következőképp épül fel:

Adott egy főszereplő, aki lényegében te vagy, a kedves olvasó. Elkezded az első fejezetet olvasni. A fejezet végén pedig körülbelül az fogad, hogy, "ha tetszik a ruha, lapozz a 18. oldalra, ha nem tetszik a ruha, olvass tovább. Először azt gondoltam, hogy jól van, választok minden lehetőségnél valamit, aztán szépen elérek a történet végére. Azt hittem, mindegy, mit választok, egyféle végkifejlet lesz, én csak a hogyan-t határozom meg. Később leesett, hogy az írónő ennél agyafúrtabb. A kötet minimum ötféle sztorit, befejezést tartalmaz. Mindegyik kellőképp izgalmas, olvasmányos és... hát igen, időnként erotikus.

A cím és a borító ellenére, amelyek engem egyáltalán nem fogtak meg, teljesen lenyűgözött ez a fajta felépítés. Merem remélni, hogy az összes végkifejletet megtaláltam. Először csak szép lassan elolvastam egyet, ami nagyon tetszett. Utána már kicsit tudatosabban kezdtem újra az egész könyvet és választottam így vagy úgy az eldöntendő részeknél. Hajtott a kíváncsiság, hogy még milyen szálakra bukkanok.

Maga a fő cselekmény egy esküvő köré épül. Az egyik sztoriban megtartják, a másikban lefújják az esküvőt, egyszer a főszereplő a legjobb barátjával, majd a dj-vel, vagy akár a pappal gabalyodik össze. Szóval úgy lapozol, ahogy kívánod. Az biztos, hogy szórakoztató kalandokban lesz részed!

Ha nem is pont ilyen témában, de legalább egyszer érdemes mindenkinek egy ilyen típusú könyvbe belenézni. Én még tervezek ilyesmiket keresgélni. 

A bejegyzés trackback címe:

https://lulmakonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr5014629364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása