Januári összegzés
2019. január 28. írta: Lulma

Januári összegzés

Végre így január vége felé kedvet kaptam leülni kicsit és bepötyögni az év első hónapján olvasott könyvekről egy-két sort. Külön bejegyzés nem lesz most a kötetekről, csak így egyben foglalom össze, hogy mi milyen volt.

Szóval idén már három könyvet elolvastam, illetve december vége óta olvasom George R. R. Martin Tűz & Vér c. nagyon vaskos kötetét. Vele kicsit lassan haladok, viszont nagyon jó újra hangolódni vele a Trónok Harca stílusára az utolsó évad előtt. Ezen kívül pedig ők voltak:

Allan Pease-Alan Garner: Szó-beszéd - Alapjában véve a kommunikációról szól, de olyan semmitmondó és régies, hogy sok hasznát nem vettem. 

Debbie Macomber: A fagyöngy alatt - Nagyon szerettem volna karácsony környékén valamilyen ünnepi témájú olvasmányt. Akkor ez sajnos elkerült, de utólag valahogy rábukkantam a könyvtárban. Nekem ez tetszett, kellemes és hangulatos volt. Kár, hogy kicsit elkéstem vele, de azért nem volt rossz. Úgy emlékszem, már olvastam a szerzőtől hasonlót. 

Lori Lansen: A lányok - Nagyon kíváncsi voltam erre a könyvre. Kedvelem az ikres sztorikat, ráadásul ez most sziámi ikres volt. Megtetszett a borítója is. Azt hittem, igaz történetet fogok olvasni, de nem hiszem, hogy ez az volt. Pont azt hiányoltam belőle, amit szerintem minden olvasó várt volna. A személyesség, az, hogy milyen érzés. Emellett a lányok harminc év körüliek voltak, a leírásaik mégis tizenéves stílusúnak hatottak. Összességében idegesített inkább ez a könyv, csak azért olvastam végig, mert kíváncsi voltam a végére. Igazából még az is csalóka volt, mert vártam volna legalább egy epilógust. Semmitmondó befejezése lett. 

Szóval három és fél könyv eddig, 2019 januárjára. Remélem, a következő hónapban már "rendes" bejegyzés és értékelés kerül ki és valamivel jobb olvasmányokba botlok bele. De hát ilyen ez a január, mindig egy kicsit nehézkesen indul...

A bejegyzés trackback címe:

https://lulmakonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr3114594046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása