Júniusi összegzés
2018. június 30. írta: Lulma

Júniusi összegzés

+ Utas és a holdvilágról röviden

Már el is röppent a nyár első hónapja. Bár volt már hőség is, de a mostani kicsit borúsabb napok miatt nem teljesen érzem a nyár ízét jelenleg. Pedig már nyaralni is voltam - ami jó volt, csak sajnos nem volt meg hozzá az odaillő időjárás.

Júniusban elolvastam:

Jerome Coctoo: Lelke bolondjai - Újraolvasás volt, de nagyon jól esett. Még mindig imádom ezt a szerzőt, nem értem miért nem felkapottabb.

Velencei Rita: Levendulaméz - Kellemes kis nyárkezdő, levendulaillatú novelláskötet. Élveztem.

Szerb Antal: Utas és a holdvilág - Ciki vagy nem , de most olvastam először. Ez egy olyan könyv, amiről mindenki áradozik, így elég magas elvárásaim voltak felé. Nos, talán éppen ezért egy kicsit csalódtam. Vagy nem épp most kellett volna olvasnom. Az biztos, hogy aktuális téma még ma is. Sőt, éppen talán most a legaktuálisabb. A mai fiatalok nehezen nőnek fel, valahogy nem ég bennük a munkakedv, inkább csak lézengenének a világban, utazgatnának - keresik a saját Ulpius-házukat. Talán 6-7 évvel ezelőtt jobban magamra ismertem volna Mihályban, de már szerencsére nem érzek így. Ettől függetlenül érdekes és olvasmányos volt a könyv, értem, miért dicsérik annyira és tartják kortalannak.

Júliusban zárva lesz a könyvtár, így már felkészültem és kölcsönöztem jó pár nyári olvasmányt. Bár nekem csak augusztusban lesz szünetem, igyekszem majd a nyár második hónapjában is elolvasni néhány jó kis kötetet.

Zárásként pedig egy kedves látkép a nyaralásról:

36280438_1947139958637853_666356260349673472_n.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lulmakonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr9214084601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása