The Secret
2017. november 25. írta: Lulma

The Secret

A Titokról röviden

Rhonda Byrne könyvével volt amikor szemetem, volt, amikor jobban előttem volt, hogy el szeretném olvasni, aztán voltak olyan időszakok, amikor kevésbé került előtérbe és nem izgatott annyira. Talán maga a könyv is tudja, mikor kell eléd kerülnie. Velem így történt. Egy szombat délelőttön hirtelen elhatározásból a közeli bolhapiac felé vettük az irányt és ott láttam meg a kötetet - használtan, ahhoz képest magas áron. Húztam a számat, a párom pedig szerencsére engem húzott el az asztaltól és a fülembe súgta, hogy ne vegyem meg, megvan a családjának és kölcsön adják. Aznap délután már el is kezdtem a Titok felfedezését.

Nemzedékről nemzedékre örökítették, mohón sóvárogtak utána, elvesztették, ellopták, hihetetlen pénzekért adták-vették. Az évezredes Titok tudói olyan történelmi nagyságok voltak, mint Platón, Galilei, Beethoven, Edison, Carnegie, Einstein és még sok más feltaláló, teológus, tudós és elismert gondolkodó. De most végre fellibben róla a fátyol.

„"Ha megismered a Titkot, megtudod, hogyan érhetsz el és tehetsz magadévá bármit, amit csak szeretnél. Igaz valód tárul fel előtted. Rájössz, hogy micsoda nagyszerű dolgok várnak rád az életben.” – a Bevezetésből

A Titok filmes változatáról a www.thesecret.tv internetes honlapon olvashatsz angol nyelven.

A könyvről a véleményem röviden annyi, hogy mindenkinek hasznos lehet. Érdemes belelapozni, olvasgatni, mert alapjában véve érdekes gondolatokat fogalma meg. Ad egyfajta látásmódot, tanácsokat, hogy hogyan érdemes gondolkodni és használni a gondolatok erejét. Lényegében arról van szó, hogy a vágyott dolgokat, állapotokat késznek kell érezned, kész tényként kell meglátnod. Például egy vizsgát úgy vetíts magad elé, hogy már a kezedben tartod a kitűnő bizonyítványt. Természetesen a kívánt eredményért még tenned kell, de azt, hogy mit, mikor és hogyan tudsz majd tenni, az élet hozza, alakítja majd.

Szerintem ösztönösen néhány dolgot eddig is úgy csináltam, ahogy a Titok szerint kell. Sok célomat elértem már és nagyjából nyitott vagyok erre a gondolkodásmódra. Voltak a könyvben jó gondolatok, alapjában véve örömmel olvastam, de azért elég száraz volt. Akadtak olyan fejezetek, amiket kevésbé éreztem magaménak. Azt gondolom, hogy nem vesztesz semmit, ha elolvasod a Titkot. Tényleg mindenkinek ad valamit, ami épp jól jön az adott életszakaszához.

A bejegyzés trackback címe:

https://lulmakonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr7213381335

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása