Januári összegzés
2017. január 31. írta: Lulma

Januári összegzés

Nemrég még épp csak elkezdődött 2017, de máris egy havi összegző poszt van soron. Szaladnak a napok! Az év első hónapjában hat könyvet olvastam el.

Grecsó Krisztián: Jelmezbál

Edward Kelsey Moore: Szikomorfán születtem

Helen Bryan: A háború jegyesei

Charity Norman: Zuhanás

Kim Carpenter-Krickitt Carpenter-Dana Wilkerson: Fogadom

Graeme Simsion: Rosie update

Januárban két könyvet szereztem be. Egyik a Rosie update, amit már be is fejeztem és nagyon tetszett, örülök, hogy megvettem, a másik pedig Jordan Belfort: A Wall Street farkasa c. regénye, amiből a filmváltozatot már láttam és szerettem.

Nekem egész jól indult az év, remélem nektek is hasonlóképp telik. Miket olvastatok mostanában?

A bejegyzés trackback címe:

https://lulmakonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr3012172592

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása