Liebster Blog Award díjat kaptam!
2015. szeptember 26. írta: Lulma

Liebster Blog Award díjat kaptam!

A héten hatalmas meglepetés ért. Díjat kapott a blogom! Elért ugyanis egy kedves német kezdeményezés: KönyvParfé jelölte a blogomat a Liebster Blog Award díjra. Ezúton is köszönöm szépen. Nagy örömet szereztél nekem! Ugyan nem egy nagy dolog, de számomra mégis az. Motivál, biztat, önbizalmat ad. Egy vándordíjról van szó, amivel bloggerek lephetik meg egymást. Lássuk, hogy pontosan miről is van szó, mi is az a Liebster Blog Award díj:

  • bloggerek adják egymásnak az online világban, lehetőséget ez arra, hogy olvasóik jobban megismerjék őket
  • a kezdeményezés Németországból indult, innen a neve is, jelentése: kellemes, értékes, legkedvesebb, legédesebb, szeretetreméltó
  • a lánclevelekhez hasonló módon terjed:  ha valaki megkapja, továbbadja 5-10 másik kezdő bloggernek, hadd örüljenek ők is, hadd sütkérezzenek ők is a dicsfényben
  • senki sem kötelez arra, hogy továbbadd a jelölést, de miért is szakítaná meg az ember a sort, hiszen díjat kapni mindenki szeret
  • marketing ötletnek sem utolsó

Mint minden játékban, itt is vannak – folyamatosan változó, de nagyjából állandó – szabályok (mert azért ez egy játék, egy jól kitalált játék):

  • Írd meg, hogy kitől kaptad a díjat, linkeld be a posztodba a blogját!
  • Írj 10 olyan dolgot magadról, ami nem köztudott!
  • Válaszolj a jelölő személy által feltett kérdésekre!
  • Nevezd meg az új jelölteket és tegyél fel tíz kérdést nekik!

Tíz dolog, amit kevesen tudnak rólam: 

  1. Minden reggel zenét hallgatok, miközben munkába megyek.
  2. Cipő -és ruhaboltban néhány perc alatt megtalálom a megfelelő darabokat. A hosszas keresgélést fárasztónak és unalmasnak érzem.
  3. A Harry Pottert kimeríthetetlennek témának tartom.
  4. Újságíró vagy pszichológus szerettem volna lenni, végül kisgyermeknevelő lettem.
  5. A kedvenc ételem a bolognai spagetti és kisebb koromban csak ezt voltam hajlandó rendelni minden étteremben.
  6. Nem szeretem a pálinkát és nem is tudom olyan gyorsan felhajtani, ahogy elvileg szokás.
  7. Akit gyerekkorában ismertem meg, arra ma sem tudok teljesen felnőttként tekinteni.
  8. 9 éves korom óta van szemüvegem. (Igaz, mióta kontaktlencsém van, már csak itthon hordom.)
  9. Régebben azt terveztem, hogy Párizsban fogok élni egy kávézó fölött.
  10. Utálom a műkörmöt.

Az alábbi kérdéseket kaptam:

  1. Melyik történelmi személyiség bőrébe bújnál és miért?

Elsőként Brunszvik Teréz ugrott be, az első magyarországi óvodák megalapítója. Számos gondolatával egyetértek. Az sem hátrány, hogy jó családból származik. :)

  1. Melyik ételre mondod azt, hogy soha, de soha többé?

Máj. Egyszerűen ki nem állhatom az ízét.

  1. Melyik az az egy tárgy, amit biztosan nem vinnél magaddal egy lakatlan szigetre és melyik az, ami mindenképpen benne lenne a bőröndödben?

Magassarkú cipőt nem vinnék, azt alapból sem hordok, ott még inkább akadályozna. :D Egy naplót viszont magammal vinnék, hogy lejegyezhessem az élményeimet.

  1. Mit csinálsz, ha kikapcsolódásra vágysz? Mi az, ami a leginkább lenyugtat egy hosszú és fárasztó nap után?

Sorozatot nézek és olvasok a kedvenc fotelemben vagy az ágyamon pihenve.

  1. Milyen céljaid vannak a blogolással?

Kiírni magamból a könyvélményeimet, könyvet ajánlani másoknak.

  1. Jellemezd magad 3 szóval!

Kedves, empatikus, érzékeny.

  1. Mi az, amire a legbüszkébb vagy?

Az elmúlt évemre: Lediplomáztam, jogosítványt szereztem és állást kaptam.

  1. Mi a kedvenc illatod?

Minden, ami a reggelhez tartozik: a friss kávé, a kora reggeli hűs, üdítő levegő, vagy akár a parfüm, amit készülődés közben magamra fújok.

  1. Hogyan népszerűsíted a blogod?

Nem igazán népszerűsítem, a magam kedvére kezdtem el vezetni. Örülök, hogy egyre többen látogatják, és pozitív visszajelzéseket kapok, de nem az a célom, hogy mindenkivel megismertessem.

  1. Van-e háziállatod, ha igen hogy hívják?

Volt egy Mogyi nevű tengerimalacom. Mostanában gondolkodtam rajta, hogy szívesen tartanék újra valamilyen állatot.

A díjazottjaim:

Pipacstappancs

Firkálmányok

Anna’s Books

Egy óvónéni naplójából

KönyvBirodalom

A tíz kérdésem, amit továbbadok:

  1. Miért kezdtél el blogot vezetni?
  2. Van-e példaképed? Ha igen, ki?
  3. Kinek mutatod meg először az írásaidat?
  4. Mi a kedvenc állatod?
  5. Mivel töltöd szívesen a hosszú téli estéket?
  6. Melyik az a város, ahova nem szívesen látogatnál el újra?
  7. Sorozatot vagy filmet nézel szívesebben?
  8. Mit olvasol jelenleg?
  9. Mi az a 3 dolog, amit a következő évben el szeretnél érni?
  10. Hogyan jellemeznének téged a barátaid?

A bejegyzés trackback címe:

https://lulmakonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr257839446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anna Ann 2015.09.27. 18:07:43

Gratulálok neked Lulma! És köszönöm, hogy jelöltél. Jövőhéten válaszolni is fogok az általad feltett kérdésekre is :)

Húú, én is nagyon szeretem a kávé illatát reggel, meg úgy az egész hangulatát, bár a kávé előtt kicsit nyomott szoktam lenni :S Nekem is a bolognai az egyik kedvencem, de mindig nagyon nehéz döntés volt, hogy étteremben ezt kérjek, vagy bécsi szeletet sült krumplival. Manapság ehhez már a brassói is hozzácsatlakozott... és most megéheztem :)

Gratulálok még egyszer!

Lulma 2015.09.27. 19:53:57

Köszönöm, én is Neked! Láttam, hogy már van jelölésed, de miért ne lehetne még egy? Ezért (is) jó ez a játék :) Kíváncsi vagyok a válaszaidra!

Lulma 2015.11.22. 21:40:46

Két hónap elteltével a fenti összefoglalómat annyiban módosítanám, hogy már rászántam magam a fb oldalra, nem mondhatom el többé, hogy nem népszerűsítem. :D
süti beállítások módosítása