Várólistán...
2015. február 06. írta: Lulma

Várólistán...

Az a helyzet állt elő, hogy a szakdolgozatom elérte a kétjegyű számot oldalszámokat tekintve, persze itt meg is fog rekedni, de azért még szörnyen sok hiányzik belőle... Eközben viszont felgyülemlettek a könyvek, néhány szinte a lapjaival csapkod, hogy olvassam, néhány meg csak szeretne igazi papírlapokból állni, de csak szerényen megbújik elektronikus formában.

Ezek a várólistás könyvek jelenleg a következők:

  • Robert Merle: Védett férfiak - Mert szeretem Robert Merle könyveit, eddig még nem csalódtam benne (Francia história - sorozat, Mesterségem a halál...)
  • Ken Follett: Könyörtelenül - Nagymamámnál találtam és már rég olvastam az írótól, de eddig mindig izgalmas volt.
  • Dorothy Koomson: Csokoládéfutam - Mert egyszerűen néha ki kell kapcsolnom az agyam, ha már túl nagy a nyomás itt a diploma előtti célegyenesben.
  • Melissa Moretti: Nászéjszaka nappal - Ez most annyira nem izgat, de egy ideje már a polcomon várakozik, ajándékba kaptam. Majd egyszer sorra kerül.
  • Vass Virág: Sokszor csókol, India! - Egyik este e-könyveket böngésztem és ez is jónak tűnt, majd ha kikapcsolódásra vágyom, belenézek.
  • Vass Virág: Krásznájá Moszkvá - Ezt is, mint az előzőt, egy kattintással leszedtem, majd jó lesz valamire... egyébként nem tudom ki ez a nő, nem feltétlenül várok tőle sokat, már sokszor láttam a metróban a könyveinek reklámját és valljuk be, oda nem mindig a legnagyobb irodalmi értékeket teszik ki :D
  • Alan Glynn: Csúcshatás - A sok limonádé mellett egy "normálisat" is letöltöttem... a filmet valószínűleg előbb fogom megnézni, de a könyv is érdekel... kezdeném már :)
  • Szabó Magda: Katalin utca - ... és még jó pár kötetem van tőle amelyekre még nem került sor... lehet, hogy nem is fog de, azért ott vannak... a leghíresebbeket már olvastam tőle és nagyra tartom az írónőt,ám őszintén szólva a többi egyelőre nem fogott meg, most talán ez az egy, amit kiemeltem érdekel a borítója/fülszövege alapján.

Szóval ezek várnak rám most, a sorrend biztosan nem ez lesz és még maga a repertoár is változhat.. Ahogy "a pálca választja a varázslót..." hangsúlyozza Ollivander a Harry Potterben, gyakran igaz rám, hogy a könyv választ engem... ;)10422064_919810161382948_4087697954744601600_n.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://lulmakonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr697148117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása