Kérdőív
2015. január 11. írta: Lulma

Kérdőív

Az Egy Üstökös Gondolatai blogon találtam ezt a kérdőívet és kedvet kaptam hozzá. Persze, vizsgára készülés közben mindent szívesen csinál az ember, csak ne kelljen tanulnia... Érdekes volt ezeket végiggondolni. A legtöbb helyre a tavalyi év könyvei közül írtam valamit, mivel azokra emlékszem a legjobban, de azért próbáltam régebbi olvasmányélményeket is felidézni.

1. A múlt év legjobb könyve: Elizabeth Gilbert: Ízek, imák, szerelmek

2. Több, mint 3 alkalommal olvastam: Harry Potter összes

3. Kedvenc könyvsorozat: A Szent Johanna Gimi

4. A sorozat kedvenc része: Az utolsó kettő.

5. Boldog leszel ettől a könyvtől: Jerome Coctoo: Boldogságkeresők

6. Szomorúvá tesz: Alice Sebold: Komfortos mennyország

7. Leginkább alulértékelt könyv: Ezt nem tudom, hogy értsem, de pl. Fejős Éváról rosszakat hallottam, aztán meg... nekem bejött.

8. Túlértékelt könyv: A szürke ötven sorozat

9. Amiről azt hittem, nem fogom szeretni, de aztán mégis: Stieg Larsson: A tetovált lány

10. Kedvenc klasszikus: Shakespeare: Szentivánéji álom

11. Ami nagyon nem tetszett: Marian Keyes: A legfényesebb csillag

12. Amit valaha szerettem, de most már nem: Alkonyat sorozat

13. Kedvenc író: Jerome Coctoo (D. Koronyi Ágnes)

14. Kedvenc könyv az írótól: Boldogságkeresők

15. Kedvenc férfi karakter: Tyrion Lannister

16. Kedvenc női karakter: SZJG-ből Kinga jutott eszembe elsőnek :D

17. Kedvenc idézet: Vannak szerelmek, amelyek tovaillannak, mint száraz avar a szélben, és vannak szerelmek, amelyek egész életünket elkísérik. Minden egyes molekulájuk belénk épül, mint házfalba a tégla meg a terméskő. Többé válunk általa és örökké hálásak vagyunk érte, hisz nélküle kevesebbek lennénk.” (Jerome Coctoo: …és kifordítom a világot)

18. Csalódtam benne: J. K. Rowling: Átmeneti üresedés

19. Legjobb adaptáció: A Gyűrűk Ura

20. Kedvenc romantikus: Kiss Angéla: London, csak oda (meg még sok más, de ez ugrott be először)

21. Gyerekkori kedvenc: F. H. Burnett: A padlásszoba kis hercegnője

22. Kedvenc saját könyvem: Jerome Coctoo: …és kifordítom a világot 

23. Régóta el akarom olvasni, de még mindig nem került rá sor: Markus Zusak: A könyvtolvaj

24. A könyv, amit bárcsak többen olvasnának: Az összes Jerome Coctoo :D

25. A karakter, akivel a legjobban tudsz azonosulni: Nem nagyon van ilyen, de talán Elizabeth Gilbert, aki önmagát "alakítja" az Eat, pray, love-ban.

26. A könyv, ami megváltoztatta a gondolkodásomat valamiben: Jerome Coctoo könyvei, Elizabeth Gilbert:  Eat, pray, love

27. Legmeglepőbb csavar vagy befejezés egy történetben: Agatha Christie: Tíz kicsi néger

28. Kedvenc könyvcím: Boldogságkeresők, A könyvtolvaj

29. Mindenki utálta kivéve én: A kőszívű ember fiai 

30. Abszolút kedvenc könyvem: Boldogságkeresők

                                                                                                                  

A bejegyzés trackback címe:

https://lulmakonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr477061483

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása