Újabb jegyzetek - tervek
2019. június 01. írta: Lulma

Újabb jegyzetek - tervek

Végre, itt a nyár! Június első napja van és az időjárás ma nem is volt olyan furcsa, mint az elmúlt hetekben.

Nézzük gyorsan, hogy május utolsó napjaiban mit is olvastam:

Adriana Trigiani: A cipész felesége - Jövő héten szeretnék róla hosszabban írni, mert nagyon megfogott ez a könyv. Csodaszép történet volt.

Rám nem jellemző módon mostanában több könyvet is vettem. A könyvtárba járást preferálom inkább, de időnként könyvutalványt ajándékoznak nekem a barátok, családtagok (kérlek, ne hagyjatok fel ezen jó szokásotokkal) és olyankor frissül az itthoni állományom is. Legutóbbi szerzeményeim - amik egyben betervezett olvasmányaim a nyári hónapokra:

Stephanie Perkins: Ajándékba adlak - Ő egy impulzusvásárlás volt március végén még. 990 vagy 1000 forint volt egy Libriben és nem tudtam ott hagyni. Sok jó kritikát olvastam már róla. Eddig az első novellával végeztem, ami tetszett. Azonban a könyv inkább télies hangulatú, ezért egyelőre félretettem.

Isabel Wolff: A legjobb kép róla, Thomas Enger: Hegek - Rövid látogatást tettem a könyvfesztiválon, ahol "Két könyv 1000ft-ért" akcióban ők jöttek velem. Előbbit már el is olvastam és kedves volt számomra, utóbbi még várat magára. Remélem nyáron majd lesz hozzá hangulatom.
Amúgy a könyvhéten vettem egy-két gyerekkönyvet is, de azokat már a bölcsiseim vették kezelésbe. Ha jól emlékszem, a Rugóláb sorozat darabjait a Pagonytól. Itt említeném meg, hogy nekem kifejezetten tetszett a könyvfeszten a gyerekkönyves részleg új helyszíne és elrendezése!

Karinthy Frigyes: Utazás a koponyám körül - Könyvfesztiválról hazafelé tartva szereztem be és már el is olvastam. Ebben a posztban említem. Első Poket zsebkönyvem. Felmerült bennem a gondolat, hogy minden hónapban megajándékoznám magam eggyel... 

Elisabetta Gnone: Az ikrek titka - Róla is írtam előző posztomban, de ha már a mostani beszerzéseimet sorolom, azért itt is helyet adok neki.

Náray Tamás: Zarah - Többször kerülgettem már könyvesboltokban és végül egy karácsonyi ajándékutalványon megvásároltam. Még nem kezdtem el, de örülök, hogy engedtem a csábításnak. A borítója gyönyörű.

Markus Zusak: Clay hídja - A Zarah-val együtt jött haza. Még szintén érintetlen, de hamarosan sort kerítek rá. Szerettem a szerző stílusát A könyvtolvajban és megfogott ennek a kötetének a fülszövege is. KÍváncsian várom, milyen lesz. Az biztos, hogy jó vastag regény.

Jelenleg ők várnak olvasásra. Ezen kívül pedig júniusban lesz a 90. Ünnepi Könyvhét is, úgyhogy megeshet, hogy hamarosan ismét újabb beszerzésekről számolhatok be. Idén ez a neves esemény a Duna-korzón kerül megrendezésre, június 13-17. között.

A bejegyzés trackback címe:

https://lulmakonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr8014873844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása