Áprilisi összegzés
2017. április 30. írta: Lulma

Áprilisi összegzés

Tavaly ilyenkor már tíz könyvvel többet olvastam. Most kicsit le vagyok maradva és még "csak" a huszadiknál tartok éves szinten. Áprilisban négy kötetet sikerült befejeznem:

Jerome Coctoo: Boldogságkeresők - Szokásom újraolvasni ezt a könyvet. Mindig tud adni valamit. Jól esik különböző időszakokban, most is örültem, hogy újra "találkoztunk".

Soman Chainani: Jók és Rosszak iskolája - Na ez is egy olyan tipikusan túlhypeolt könyv. Ezt a kategóriát már többször említettem book tagekben. Amikor valami nagyon felkapott, elolvasom, de nem esek hasra tőle. Túlértékelik. Jobbra számítottam. Egyszer el lehetett olvasni, de nem éreztem úgy, hogy ez nekem szólt volna.

Osvald Ajna: Aura I. - A láthatón túl - Ezúttal is köszönöm szépen az írónőnek a felkérést az ajánló írására és a saját példányomat. Aranyos kis könyv ez, kíváncsian várom a folytatását.

Dan Brown: Digitális erőd - Egy jó Dan Brown. Most sem kellett csalódnom. Remélem, még sokat prezentál a jövőben is.

Jelenleg két könyvet is olvasok, de azoknak a végére már csak májusban érek majd. Az könyveken kívül a beauty termékeket is szép számmal fogyasztottam a hónapban, az ezekről alkotott listám ITT található.

Ti miket olvastatok áprilisban?

A bejegyzés trackback címe:

https://lulmakonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr6012469397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása