Liebster Blog Award – Ismét!
2016. február 20. írta: Lulma

Liebster Blog Award – Ismét!

Nemrég az a szerencse ért, hogy ismét megkaptam a Liebster Blog Awardot. Korábban a KönyvParfé blog írója ajándékozta nekem ezt a vándordíjat, ezúttal pedig a Bubu Maczkó kuckója oldal szerkesztőjének lehetek hálás. Nagyon örülök, hogy gondolt rám, szuper érzés ilyen formában pozitív visszajelzést kapni a tevékenységemről.

Vegyük át gyorsan újra, hogy miről is szól ez a díj, illetve milyen „kötelezettségekkel” jár:

A Liebster Blog Award egy online díj amit bloggerek adnak bloggereknek, hogy új blogokat ismertessenek meg veled, és a te blogod is megismerhessék mások. A liebster szó német eredetű, jelentése: szeretett, kedves, kellemes, értékes, üdvözlendő.

A szabályok:

Köszönd meg a bloggernek aki jelölt a díjra a posztod elején és linkeld vissza! Jelölj max. 11 bloggert a díjra és linked be őket is! Válaszolj a jelölőd 11 feltett kérdésre! Írj 11 érdekességet magadról, hogy az olvasóid jobban megismerjenek! Tegyél fel 11 kérdést a te jelöltjeid számára! 

Bubu kérdései:

  1. Mi volt a fő motivációd a blogolásra?

Kezdetben teljesen magamnak kezdtem el blogolni. Nem mutattam meg senkinek, nem foglalkoztam az oldal külsejével vagy azzal, hogy bárki rákattint-e. Szeretek olvasni és írni is. Ezt a két hobbit kapcsoltam össze a saját szórakoztatásomra. Amikor a blog elkezdett „nőni”, megjelentek az első kommentek, visszajelzések, akkor már igényesebb lettem. Bár még ma is az elsődleges célom az, hogy legyen egy tevékenység, ami megnyugtat, kikapcsol, de már gondolok az olvasókra is írás közben és próbálom minél több felületen reklámozni az oldalt.

  1. Van kialakult szertartásod egy blogbejegyzés írásakor?

Általában az ágyamon, laptoppal az ölemben írom meg a bejegyzéseket. Közben teát vagy vizet kortyolgatok. Fontos, hogy egy könyv elolvasása után rövid időn belül megszülessen az értékelés, mert ha eltolódik, akkor már sajnos bekerül a süllyesztőbe. Nagyon ritka, hogy olyan könyvről írjak, amit már régen olvastam, mert már nincsenek bennem azok a benyomások, érzések, nincs meg az a lendület, mint amikor még bennem van az olvasás élménye.

  1. Melyik saját bejegyzésed a kedvenced? Miért?

Régebben A könyvtolvaj volt, mostanában viszont az, amit a Tövisek Hercegéről írtam. Talán az egyetlen negatív kritikám.

  1. Ha a múltból vagy jelenből beszélgethetnél bárkivel, ki lenne az?

Egyik nagypapám, aki hét éves koromban halt meg.

  1. Melyik a kedvenc könyved és miért?

A Harry Potter örök szerelem… Mert annál jobb a világon nincs!

  1. Ha választhatnál, milyen varázserőd lenne?

Teleportálás!!!

  1. Mi a kedvenc emléktárgyad?

Egy plüsskutya, amit még csecsemőkoromban kaptam.

  1. Milyen műfajt olvasol/nézel szívesen?

Romantikus és thriller/krimi. Könyvek és sorozatok terén is általában ezeket váltogatom.

  1. Ha bármilyen hivatást választhatnál a világon, mi lenne az?

Csecsemő- és kisgyermeknevelő vagyok, ami szerintem elég jó :) De szívesen foglalkoznék könyvekkel is. Hivatásos olvasó szívesen lennék! :D

  1. Mi az a találmány, amit nagyon hiányolsz a mai életből?

Időgép :D

  1. Van háziállatod? Ha igen, milyen? Ha nem, milyet képzelnél magad mellé?

Két tengerimalacom van, Pihe és Bogyó :) De szívesen tartanék kutyát vagy cicát is, ha nagyobb lakásom lenne.

11 érdekes dolog velem kapcsolatban (múltkor még nem csak 10 kellett?)

  1. Van néhány youtube videós, akiknek minden videóját megnézem.
  2. Szeretnék újra megtanulni németül.
  3. Még nem láttam az Oroszlánkirályt (és a Mulant is csak tavaly láttam először).
  4. Vártam a levelet a Roxfortból (bár ki nem?)
  5. Több sorozatot is nézek.
  6. Még sosem ültem repülőn.
  7. Egy dalt tudok eljátszani gitáron.
  8. Már hatévesen tudtam olvasni, de ezt az óvodástársaim nem hitték el nekem.
  9. Régebben imádtam a musicaleket és a musicalszínészeket (de még most is jók, főleg Szabó P. Szilveszter <3 )
  10. Ez a 4. hely ahol lakom.

+1. : Ez a csengőhangom: https://www.youtube.com/watch?v=-9eD-UPqqbg

A díjazottjaim:

Könyvutca, Wolfy olvasbookworm katacita

A kérdéseim:

  1. Mit gondolsz a vlogolásról? Kipróbálnád?
  2. Hogy fogadta a családod/párod, hogy blogot írsz?
  3. Átlagosan hány könyvet olvasol el egy hónapban?
  4. Könyvtár, könyvvásárlás vagy ebook?
  5. Mi a hobbid a blogoláson kívül?
  6. Mi volt az első könyv, amit olvastál?
  7. Melyik napszakban szeretsz a legjobban olvasni, mikor van rá időd?
  8. Hogy fogadta a családod/párod, hogy blogot írsz?
  9. Kipróbálnál valamilyen extrém sportot? Ha igen, milyet?
  10. Milyen a kedvenc zeneszámod?
  11. Mik a 2016-os terveid?

A bejegyzés trackback címe:

https://lulmakonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr588406488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KönyvParfé 2016.02.20. 15:13:30

Jaj, de jó volt olvasni! Én is vártam a levelet a Roxfortból, a teleportálás meg tényleg menő. :)

Lulma 2016.02.20. 15:17:02

@KönyvParfé: nekem a Bűbájos boszorkák óta a kedvenc varázserőm :D

KönyvParfé 2016.02.20. 15:19:15

@Lulma: Paige rajongó voltál? :) :)

Lulma 2016.02.20. 15:25:13

@KönyvParfé: Személyiségben inkább Phoebe, de mágiában Paige :) Neked melyik erő kellene? :D

KönyvParfé 2016.02.20. 15:34:32

Hú, ez nehéz. Gyorsan repülni is szuper lehet, de mivel a teleportálással valamennyire kiváltható, ez a képesség már annyira nem az igazi. Halhatatlan nem lennék, viszont télen jó lenne, ha egyik betegség se tudna leteríteni. Azt hiszem az elemek irányítása szuper lenne. Igen. Határozottan ezt szeretném. :)

Wolfy27 2016.02.20. 19:47:01

De aranyos vagy, hogy jelöltél. Köszönöm! :)

Lulma 2016.02.21. 15:14:08

@Wolfy27: Nagyon szívesen! Igaz, még csak egy-két hónapja indult a blogod, de egy kis biztatás senkinek sem árt szerintem :)
süti beállítások módosítása