Őszi megújulás és könyves kihívás
2015. október 04. írta: Lulma

Őszi megújulás és könyves kihívás

Itt van az ősz, itt van újra… Gondoltam a blogra is ráfér egy kis csinosítás, felfrissülés. Ennek köszönhető az új style, ami az eddigi visszajelzések alapján jó döntés volt.

Az ősz egy kis könyves kihívást is hozott nekem. Egy ismerősömmel kitaláltuk, hogy ajánlunk egymásnak öt könyvet. Egy évünk van rá, hogy tetszőleges sorrendben és időpontban elolvassuk, illetve véleményezzük őket. Az öt közül egynek gyermek/ifjúsági regénynek kell lennie. Nézzük, hogy miket ajánlottam, valamint mely könyveket kaptam „házi feladatnak”:

Amiket ajánlottam:

  • Daphne du Maurier: A Manderley-ház asszonya (Szeretem, szép a nyelvezete, mozgalmas, olvasmányos. Film is készült belőle.)
  • Rene Denfeld: Az elvarázsoltak (Lírai, érdemes elolvasni.)
  • Dan Brown: Angyalok és démonok (Populáris, de attól függetlenül nagyon jó.)
  • Agatha Christie: Tíz kicsi néger (Egyszerűen ismerni kell!)
  • Csukás István: Vakáció a halott utcában (Gyerekkorom egyik kedvenc, meghatározó olvasmánya.)

Amiket kaptam:

  • Aldous Huxley: Szép új világ
  • Louis Sachar: David nem hagyja magát
  • Eugene O'Neill: Eljő a jeges
  • Csodatévő Gopál
  • James Ellroy: Fekete Dália

A következő egy évben tehát sok más mellett ezek is terítékre kerülnek nálam. Még nem kezdtem bele egyikbe sem. Egyelőre csak élvezem az őszi hangulatot. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://lulmakonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr507889780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása