Katie Fforde: Recept a szerelemhez
2015. október 03. írta: Lulma

Katie Fforde: Recept a szerelemhez

 Az ősz utolsó meleg napjaira tökéletes volt.  Kellemes, előreláthatóan happy end kimenetelű történet, parasztház, egy kis románc, egy kis versengés, finom ételek. Vigyázat, közben többször megéhezik az ember!

A sztori: Zoet beválogatják egy tévés főzőműsorba, azaz versenybe. Számos ilyet ismerünk, az én kedvencem a Pokol Konyhája, úgyhogy nem volt nehéz elképzelni a feszült hangulatot, zsémbes zsűrit. Ezúttal az egyik zsűritag, Gideon, az átlagosnál jóképűbb, sármosabb… Zoe persze már az első pillanatban szemet vet rá. Gideonnak sem közömbös a lány. Mikor Zoe szobatársa és vetélytársnője elkezdi Zoe elleni hadjáratát és kizárja a szobából, már egyenes út vezet a férfi hálójába. Természetesen, csak azért, hogy a másnapi megmérettetés előtt kedvenc versenyzője kipihenhesse magát…

Kis, zárt közösségben az ilyen afférok nem maradhatnak titokban, hamarosan mindenki róluk pletykál, Cherrel az élen. Vajon ha napvilágra kerül a versenyző és a zsűritag kapcsolata, kizárják Zoet a vetélkedőből? Érdemes-e kockáztatni a főnyereményt, ami nem kis pénzösszeg?

Tetszett a cselekmény, bár nem mondanám mozgalmasnak. Lassan, lustán alakult a történet, mint amilyen lustán heverésznénk a kanapén a finom ételek után, amiket Zoe főzött.

Kedves, intelligens karaktert ismerhettem meg Zoe személyében. Sajnos a többiekről ez nem mondható el. Róluk szinte semmi sem derült ki. Szívesen olvastam volna még a többi vetélytársról, hogy ők miért jöttek, mi motiválja őket, milyen emberek. Erre nem került sor, ami bennem hiányérzetet hagyott. A vendégház két tulaja viszont nagyon szeretetreméltó házaspár. Zoe mellett őket kedveltem meg a legjobban. Én is eltöltenék náluk néhány napot, főleg, ha Zoe és Gideon készítene nekem vacsorát.

Biztosan fogok még olvasni az írónőtől. Remélem, van még főzős témájú könyve, az ilyenekre mostanában nagyon rákaptam. Ha nincs, az sem baj, a stílusa is megfogott. Kikapcsolódni vágyóknak ajánlom!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lulmakonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr857886284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anna Ann 2015.10.04. 11:22:02

Legutoljára ezt a könyvét olvastam az írónőnek. Zoe és Gideon volt a legszimpatikusabb, és kellően humoros könyv. Nekem eddig a Száz boldog esküvőm tetszett a legjobban, azt olvastam elsőként.

Örülök, hogy írtál róla, és kíváncsian várom a véleményedet a többi Katie Fforde regényről.

Lulma 2015.10.04. 11:32:59

@Anna Ann: Dejó :) Akkor most már 100%, hogy a következő könyvtározás alkalmával már bátrabban megyek a romantikus részleg felé... legutóbb csak úgy "na, legyen valami könnyed" felkiáltással kaptam le ezt, nem tudtam, hogy ilyen jó. Sajnos azt tapasztalom, sok igénytelen romantikus regény van, nehéz kiemelkedőt találni, de ez mindenképp említésre méltó a műfajban.
süti beállítások módosítása