Márciusi összegzés
2019. március 31. írta: Lulma

Márciusi összegzés

Hamar elszaladt a március. Számomra intézkedéssel, munkával telt. Esténként időnként volt időm olvasni is, de bevallom, többször fordultam most sorozatok felé vagy egy-két baráti találkozóval kapcsolódtam ki. Mutatom, hogy milyen könyvek fértek most bele a hónapba:

David R. Gillham: Asszonyok városa: II. világháborús sztori, ami a női szemszöget próbálja ábrázolni. Szeretők, katonafeleségek, zsidóbújtatások...Alapjában véve izgalmas volt, de írni róla nem volt kedvem. Nem lett a kedvencem, de egyszer érdekes volt. 

Jennifer Worth: Hívják a bábát: Ma délután fejeztem be és tervezek róla egy bejegyzést. Szerintem zseniális volt. Minden gyerekkel foglalkozónak/egészségügyben dolgozónak/ anyának/ leendő anyának ajánlom. Nagyon lebilincselő. Ráadásul igaz történet alapján íródott. 

+ George R. R. Martin Tűz&Vér-ét még mindig nem fejeztem be, de egy-egy fejezetet leerőltettem belőle. Ezzel úgy vagyok, hogyha elkap ez a hangulat, jól esik, de amúgy nagyon nem olvastatja magát.

Ennyi volt a március nagyon röviden. Áprilisra négy könyv van betervezve, remélem jól fogok velük haladni és nem csak itt, pár mondatban emlékezek meg róluk, hanem egy-egy hosszabb posztban is.

A bejegyzés trackback címe:

https://lulmakonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr8714730117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása