Októberi összegzés
2017. október 31. írta: Lulma

Októberi összegzés

Az október nálam sok kuckózással, filmezéssel, tervezgetéssel, tanulással és egy könyves nyereménnyel telt.Nem sokat olvastam, viszont végre jutott időm arra, hogy meghosszabbítsam az olvasójegyemet a könyvtárba és körülnézzek a Libriben is, az újdonságok terén. Még nyáron kaptam két könyvutalványt is és az egyiket már tudom is, mire fogom beváltani. Sajnos, még nem jelent meg a kiszemelt könyv, remélem hamarosan már nálunk is kapható lesz,

A hónap végén a Könyvutcás lányok nyereményjátékán nekem kedvezett a szerencse és egy hihetetlen aranyos kis csomagot kaptam tőlük. Erről pár nap múlva hozom a részleteket. A könyvet imádtam, a hónap kedvence lett nálam.

Amúgy ezt e három könyvet olvastam el októberben:

Kirsten Lobe: Párizsi macskajaj - Év végén megnézem, hány "párizsos" könyvet olvastam idén. Most valahogy nagyon összejött. De hát olyan jók. :) Ez is tetszett, olyan igazi kis egyszer olvasós, könnyed kötet volt.

Gillian Flynn: Holtodiglan - Úgy emlékeztem, hogy szerettem a belőle készült filmet és milyen jó sztori ez... Hát... nem. Annyira nem fogott meg így olvasva és hiába terveztem újranézni a filmet, már elment tőle a kedvem.

Szurovecz Kitti: A sokszívű - A nyereménykönyvem. Számomra ismeretlen volt a könyv központi témája, de nagyon izgalmas, jó történet kerekedett belőle. Ahogy említettem, hamarosan jön róla az értékelés és ha a párom közreműködik, a fotó az egész ajándékcsomagról.

Ma este Halloween, égjenek a töklámpások és elő a szuper őszi dekorációkkal! Nektek hogy telt a hónap? 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lulmakonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr8913120716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása