Év végi tervek
2016. december 18. írta: Lulma

Év végi tervek

Úgy néz ki, ez a december elég laza lesz a könyves blog szempontjából. Esténként szívesen olvasgatok, de nem ígérek mostanában értékelést, inkább majd januárban térek vissza ezen a téren. Nem igazán van kedvem véleményt írni, erőltetni pedig nem akarom a dolgot. Azért nem marad bejegyzés nélkül az oldal. Book tagek, havi szintű és éves összegzés még várható 2016 utolsó heteiben.

Nemrég befejeztem Kleinheincz Csilla Üveghegy c. regényét. A sorozat első részét már olvastam és érdekelt, hogy folytatódik Emese története a tündérek világában. Vegyes érzelmeim vannak a könyvvel kapcsolatban. Egyrészt tetszett, helyenként humoros volt, izgalmakban bővelkedett és csak tátottam a számat, hogy miket talál ki Csilla. Ennek a nőnek aztán tényleg van fantáziája! Ráadásul szépen megjelennek benne népmesei elemek és akár családregényként is megállja a helyét a kötet. Másrészt nekem ez túl fantasy volt, ha lehet ilyet mondani. Két világot mutat be a könyv, az emberit és a varázsvilágot... Ezekben kéne megtalálnia a helyét a tizenhat éves Emesének, aki ugyebár tiniként még önmagát sem fedezte fel teljesen. Sokszor nehéz volt a két világ közötti ugrálást követni, a sok mágikus történést elhelyeznem az egyszerű (és a Tündérországhoz képest szürke) varázstalan világban. 

Ezután elkezdtem a Cukormázas gyilkosságot Jessica Becktől, ami egy Fánkpalota nevű helyen játszódik és ezzel mindent elmondtam arról, hogy miért választottam ezt az olvasmányt. A fánkozó előtt talál a tulaj egy hullát. Egy kis izgalmat, nyomozást ígér a fülszöveg. Sajnos azonban a megvalósítás iszonyat unalmasra sikerült. Végül majdnem a könyv feléig eljutottam, de a mai napon ott abba is hagytam az olvasást. Inkább másba kezdek bele. Karácsonyi hangulatra fáj a fogam, ezért év végére két ilyen témájú könyvet vettem ki a könyvtárból. Donna VanLiere Karácsonyi fény, valamint Debbie Macomber Első hó c. regényét. Aztán, ha még belefér idén, egy humoros (már nem ünnepi) könyvvel fogom zárni az évet; Romain Puértolas: A fakír, aki egy IKEA.szekrényben ragadt c. kötetével.

Ezek a terveim még decemberre. Majd meglátjuk, mit sikerül belőlük megvalósítanom. Ti mit olvastok mostanában?

A bejegyzés trackback címe:

https://lulmakonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr6112056305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása