Őszi book tag
2016. október 09. írta: Lulma

Őszi book tag

A Lebegésről szerettem volna írni, de egyelőre nincs hozzá kedvem. Inkább egy őszi book taget hoztam. Szeretem ezt az évszakot. A színeket, az illatokat, az őszi ruhákat, mindent. (Kivéve az esetenként előforduló hideg szelet és arcomba vágó esőt.) A kérdéseket ITT találtam.


Sárguló levelek: a világ tele van színnel
Válassz egy könyvet, aminek piros/narancs/sárga színű a borítója
Anita Diamant könyve, A vörös sátor épp itt van mellettem. Igaz, szürkét is tartalmaz, de a piros dominál a borítón.

Kényelmes pulcsi: végre elég hideg van ahhoz, hogy előkerüljenek a meleg holmik
Melyik könyv melengeti meg a szívedet?
Ilyenkor a régi kedvenceket szeretem újra elővenni és nosztalgiázni velük egy sort.

Őszi vihar: szakad az eső és süvít a szél
Válassz egy kedvenc könyvet VAGY műfajt, amit esős napokon szeretsz olvasni!
Ami éppen jön. Általában több elgondolkodtatóbb könyv kerül ilyenkor a kezembe, míg a melegebb hónapokban a könnyedebb témájú regényeket kedvelem. Nagyon élveztem például Mártonffy András könyvét, amit nemrég olvastam.

Hűvös, csípős levegő
Melyik az a karakter, akivel szívesen cserélnél?
A roxforti klubhelyiségek kandallói mellett szívesen ücsörögnék...Úgyhogy bárkivel, aki ott tanul.

Meleg alma cider
Melyik alulértékelt könyvet szeretnéd, hogy igazán felkapják?
Mostanában inkább több olyan könyvvel találkoztam, amit túlértékelnek, pedig nem nagy szám.

Kabát, sál, kesztyű: hidegre fordul az idő, ideje beburkolózni
Melyik az a borító, amit legszívesebben eltakarnál, ha nyilvánosan olvasod?
Igazából én egyik könyvet sem szeretem mutogatni, ha például buszon olvasok... Mindig úgy tartom, hogy ne látszódjon. Túlságosan intimnek érzem a helyzetet. Az ismeretlenek nem tudhatják, hogy egy adott könyvet miért olvasok éppen. Ez olyan, mint amikor valaki megkérdezi, hogy mit olvasok éppen. Megmondom, erre ő: aha, az jó. Úgyse ismeri vagy nem mond neki semmit. Akkor meg minek mutogassam?

Pumkin Spice
Mi a kedvenc őszi ételed?
Ez hogy kapcsolódik a könyves kérdésekhez? Egyébként a sütőtökleves.

Ropogó tűz
Add tovább a szeretetet és taggelj valakit!
Bárki kitöltheti, aki szereti az őszt. :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lulmakonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr6411782571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása