Lassan véget ér a szeptember. Ebben a hónapban öt könyvet sikerült befejeznem, illetve jelenleg a hatodikat olvasom, Nina George Levendulaszobáját. Nehezen haladok vele, szerintem csak októberben érek a végére... nem igazán fogott meg, talán ha majd egyszer újraolvasom, jobban bele tudom vetni magam.
A könyvek, amiket elolvastam ebben a hónapban:
Agatha Christie: Az Ackroyd-gyilkosság: Jó kis AC krimi, Poirot-val a főszerepben. Tetszett. Még augusztusban kezdtem el és végül ősz elején fejeztem be. A nyarat idézi. 5/5
Marni Bates: Segítség, YouTube-sztár lettem!: Nem született róla blogposzt, annyira nem fogott meg. Mindig, amikor egy-egy LOL könyv kerül a kezembe, azt érzem, már kinőttem ebből a stílusból. Arra viszont jó, hogy visszalendítsen az olvasás felé, ha néha ellustulok. Könnyed és gördülékeny, ezért időnként jöhet. :) 3/5
Mauren Lee: Búcsú Liverpooltól: Kellemes élmény volt, de szerintem egyelőre nem újraolvasós. Utólag úgy érzem, kissé hosszadalmas. 3/5
Graeme Simsion: A Rosie projekt: A hónap abszolút kedvence. Imádtam akkor is, amikor olvastam és még most is szeretettel gondolok rá. 5*/5
Mártonffy András: Én, Sándor Erik: Őt pedig nevezhetjük a hónap meglepetésének. Nem gondoltam volna, hogy ilyen izgalmas lesz. Már kölcsön is adtam a páromnak, hogy ő is elolvashassa. Az értékelésemet pedig a szerző megosztotta a saját facebook oldalán, erre nagyon büszke vagyok! 5/5
Ti miket olvastatok az ősz első hónapjában?