Szeptemberi összegzés
2016. szeptember 28. írta: Lulma

Szeptemberi összegzés

Lassan véget ér a szeptember. Ebben a hónapban öt könyvet sikerült befejeznem, illetve jelenleg a hatodikat olvasom, Nina George Levendulaszobáját. Nehezen haladok vele, szerintem csak októberben érek a végére... nem igazán fogott meg, talán ha majd egyszer újraolvasom, jobban bele tudom vetni magam.

A könyvek, amiket elolvastam ebben a hónapban:

Agatha Christie: Az Ackroyd-gyilkosságJó kis AC krimi, Poirot-val a főszerepben. Tetszett. Még augusztusban kezdtem el és végül ősz elején fejeztem be. A nyarat idézi. 5/5

Marni Bates: Segítség, YouTube-sztár lettem!: Nem született róla blogposzt, annyira nem fogott meg. Mindig, amikor egy-egy LOL könyv kerül a kezembe, azt érzem, már kinőttem ebből a stílusból. Arra viszont jó, hogy visszalendítsen az olvasás felé, ha néha ellustulok. Könnyed és gördülékeny, ezért időnként jöhet. :) 3/5

Mauren Lee: Búcsú Liverpooltól: Kellemes élmény volt, de szerintem egyelőre nem újraolvasós. Utólag úgy érzem, kissé hosszadalmas. 3/5

Graeme Simsion: A Rosie projekt: A hónap abszolút kedvence. Imádtam akkor is, amikor olvastam és még most is szeretettel gondolok rá. 5*/5

Mártonffy András: Én, Sándor Erik: Őt pedig nevezhetjük a hónap meglepetésének. Nem gondoltam volna, hogy ilyen izgalmas lesz. Már kölcsön is adtam a páromnak, hogy ő is elolvashassa. Az értékelésemet pedig a szerző megosztotta a saját facebook oldalán, erre nagyon büszke vagyok! 5/5

Ti miket olvastatok az ősz első hónapjában?

A bejegyzés trackback címe:

https://lulmakonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr1411750337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása