Augusztus + book tag + zanza
2015. augusztus 01. írta: Lulma

Augusztus + book tag + zanza

Az utóbbi két hétben nem igazán olvastam. Belekezdtem Szentiday Klára Mária regényébe, A fekete kutya éjszakájába, de megakadtam a felénél. Közben nyaraltam, ahol nem volt sok időm/kedvem olvasgatni. Tegnap ellátogattam az Alexandrába, ahol nagy nyári akciók vannak. Megvettem a gyönyörű borítójú Az idő örvényében c. könyvet Barbara Erskine-től. Bár nem szeretek egyszerre két könyvet olvasni, most mégis ezt teszem. Valamelyiknek majd csak a végére érek… Eddig úgy érzem, egyik sem lesz a kedvencem, de hétfőn nyit a könyvtár, ahova járok, úgyhogy majd körülnézek, remélhetőleg ihletet kapok, és gyakrabban fogok írni a blogba.

Addig is, egy zenehallgatós book tag, amit ezen a blogon találtam:

  1. PSY - Gangnam Style: Egy felkapott könyv, amit te is nagyon szeretsz.

 Jó sok ilyen van, de legyen mondjuk A Da Vinci-kód Dan Browntól.

  1. Adele - Someone Like You: Egy könyv/könyvsorozat, amin nehezen túllépni, annyira szomorú lettél, hogy vége.

A Harry Potter sorozatot mindenképp sajnálom :( De ide sorolható A Szent Johanna Gimi is, Leiner Laurától. Mindkettőnél szívesen olvasnám a szereplők felnőtt életének alakulását.

  1. Tomes Jones - Sexbomb: Az első erotikus könyv, amit valaha olvastál.

 A Szürke 50 árnyalata trilógia. Első és utolsó.

  1. Katy Perry - Dark Horse: Egy könyv, aminél teljesen másra számítottál, mint amiről ténylegesen szólt.

Nemrég volt egy ilyen, Rene Denfeldtől Az elvarázsoltak. A címe alapján valami fantasyre számítottam. Kellemesen csalódtam.

  1. Pokémon: Egy könyv, ami a legelső olvasmányaid között volt.

Ha jól emlékszem, a Vuk, illetve A két Lotti <3

  1. Miley Cyrus - Wrecking Ball: Egy könyv, ami teljesen lerombolt téged.

Ha érzelmileg kell értelmezni, akkor Jerome Coctoo: Lelke bolondjai c. regénye… Az utolsó oldalak akkora csavart tartogatnak… megkönnyeztem.
Viszont simán ide sorolnám Lev Grossmantól A varázslókat is. Lerombolta a mesevilágot, amit a mágiához társítok.

  1. Pharrell Williams: Happy: Egy könyv, aminek az olvasása közben nem tudtad abbahagyni a mosolygást/nevetést.

Az első, ami beugrott, az nem más, mint a Tolvajok tele David Beniofftól. Pedig kegyetlen és szomorú történet, de annyira jó poénok vannak benne… Imádtam a két főszereplőt!

  1. Frozen - Let It Go: Egy könyv, amiben egy olyan testvérpár van, akiket nagyon szeretsz.

 A Harry Potterből Fred és George nagy szerelmeim <3

  1. Calvin Harris ft. Ellie Goulding - Need You Love: Egy nyálas könyvbeli szerelmespár, akiket ki nem állhatsz.

Cortez és Reni A SZJG-ből :D Nem is az, hogy nyálasok… szerintem idegesítőek, nem tudom hogy lehetnek egy pár,annyira más a jellemük. Egyiküket sem kedvelem.

  1. Iggy Azalea - Fancy: Egy könyvborító, amit imádsz.

Bár a könyv nem lett a kedvencem, de szép borítója van A varázslóknak. Nagyon szeretem ezen kívül Jerome Coctoo: … és kifordítom a világot c. könyvének borítóját is, amin az egyik kedvenc idézetem található. Tömegközlekedésen utazva pedig mindig megmosolyogtat, ha valakinél Trónok Harca könyvet látok, azoknak a borítóját rögtön felismerem, és örülök, ha valaki olvassa is, nem csak a sorozatot nézi.

  1. Lady Gaga - Bad Romance: Egy könyv, amiben tiltott szerelem van.

Rómeó és Júlia, alap. Pont a napokban hallgattam a musical zenéit újra.

  1. Ariana Grande - Problem: Egy szereplő, akit utálsz.

Frodó. Baktat, bukdácsol, és mindig hasra esik.

 Ui: Augusztus, mindjártszülinapom, juhuuu! :)helloaugusztus.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://lulmakonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr387671380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása