Varró Dániel: Aki szépen butáskodik
2018. május 13. írta: Lulma

Varró Dániel: Aki szépen butáskodik

Varró Dani írásai körülbelül három-négy évvel ezelőtt kerültek hozzám közel, amikor a szakdolgozatomat készítettem. Azóta folyamatosan követem a munkásságát.

Az Aki szépen butáskodik c. legújabb kötete lényegében a Nők Lapjában megjelent, saját gyerekeiről szóló történeteit gyűjti össze. Jómagam szinte az összessel találkoztam már. Szüleimnél, nagymamámnál szoktam a hetilapot lapozgatni ebéd után. Élvezettel olvastam Misi, Jancsi és Béni aranyköpéseit, megható és egyben szórakoztató életeseményeit. Amikor hallottam, hogy a szerző többet ebben a témában már nem fog publikálni a lapnál, elhatároztam, hogy beszerzem a gyűjtőkötetet. Ezt meg is tettem a Könyvfesztiválon és szerencsére ott helyben dedikáltatni is volt lehetőségem. (És nem csak Danival, hanem a középső fiával, Jancsival is, de ez egy másik sztori.)

A kötet borítóján a költő található három gyermekével. A belső, humoros illusztrációk Szűcs Édua munkái.

Számomra hihetetlen élvezetes volt a könyv olvasása még úgy is, hogy a legtöbb történetet már ismertem. Misivel indít a könyv, majd Jancsi, végül pedig Béni születése teszi teljessé az olvasás élményét. Hétköznapokból kiragadott szituációkat, mondatokat, mozzanatokat mutat be a szerző egy odafigyelő édesapa szeretetteljes éleslátásával. Hozzám különösen közel állt az egész koncepció, mivel kisgyermeknevelőként én is napi szinten hallgatom a gyerekek csacsogását a bölcsődében. Az elejtett aranyköpések, helyzetkomikumok azok, amik a munkám során nagyban hozzájárulnak a jókedvhez, folyamatos feltöltődéshez. 

Szülőknek, nagyszülőknek, leendő szülőknek, pedagógusoknak - igazából bárkinek tudom ajánlani a könyvet. Bájos és vicces, 100% humorforrás. Inkább otthoni olvasásra javaslom, ha csak nem akarsz a buszon vagy egy parkban hangosan röhögni.

A bejegyzés trackback címe:

https://lulmakonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr5113908514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása