Februári összegzés
2018. február 28. írta: Lulma

Februári összegzés

Hónap közepén vettem észre, hogy a januári totál kimaradt, úgyhogy ezt az évet a februári összegző poszttal kezdem. Nem akarom elhagyni ezt a típusú bejegyzést, mert segít átlátni, hogy mik voltak a hónap, majd végül az egész év kiemelkedő olvasmányai.

Négy könyvet olvastam el februárban. Egy kivételével jó visszagondolni az összesre.

Renée Rosen: Babaarc - Már arra is jó visszaemlékezni, hogy egy wellnesshétvége alkalmával olvastam teljesen kipihent állapotban, a medence mellett. Izgalmas és jó hangulatú könyv, jól hozta a húszas évekre jellemző feelinget.

Szurovecz Kitti: Smink nélkül - Először felmerült benne, hogy írok róla, hogy mennyire borzasztó... De nem ér ennyit. Sajnálom, pedig mást már olvastam a szerzőtől és az ígéretes volt.

Tracy Chevalier: Leány gyöngy fülbevalóval - Abszolút kedvencem a hónapból. Csodás kis gyöngyszem, nagyon szerettem. 

Dan Brown: Eredet - Több hónap elteltével újra ebook-ról olvastam! Furcsa volt, de örülök, hogy ismét beizzítottam a kis olvasómat. A közeljövőben tervezem még használni, de azért nálam a hagyományos könyvek a nyerők. Ja, az Eredet pedig tetszett. Legyen belőle film!

Mostantól a havi összegzéseknél feljegyzem, hogy vettem vagy kaptam-e könyvet, illetve eladtam, elajándékoztam-e valamit.

Februárban eladtam két könyvet. Kiss Angéla London csak oda és Stephen King A boszorkánylány c. könyvét.

Holnap már március, remélem az idő is hamarosan a tavaszt tükrözi!

A bejegyzés trackback címe:

https://lulmakonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr3313706116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása