Szeptemberi összegzés
2017. szeptember 30. írta: Lulma

Szeptemberi összegzés

Még csak most kezdődött el a szeptember, de holnaptól már az ősz második hónapjába lépünk. Fel sem ocsúdtam és már mindenhol sárgulnak a falevelek, egyre csípősebbek a reggelek, időnként az esernyő is előkerül. Ez viszont azt jelenti, hogy kezdődik az igazi kuckózós időszak, amit imádok! Meleg krémlevesek, forrócsoki, illatgyertyák, hajrá ősz!

Szeptemberben három könyvet sikerült elolvasnom. Mutatom is, miket:

Mireille Guliliano: A francia nők karriert csinálnak - Kedves volt számomra ez a könyv, csupa jót írtam róla. Örülök, hogy a polcomon landolt.

Belinda Alexandra: Flamenco Párizsban - Tüzes, táncos és egyben misztikus történet. Szerettem.

James F. Twyman: Szeretet, Isten és a francia konyhaművészet: Lélekmelengető olvasmány volt. Bejegyzés egyelőre nincs róla, időhiány miatt. Annyit mindenképp megemlítek róla, hogy ajánlom, mindenképp építő jellegű  témája van.

A hónapban előráncigáltam még egy fősulis elemzést, amit inkább csak nosztalgiából dobtam fel a blogra. Nekem kellemes emlék, szívesen olvasgattam.

Nektek hogy telt az első őszi hónap?

A bejegyzés trackback címe:

https://lulmakonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr4512913799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása