Augusztusi összegzés
2017. augusztus 31. írta: Lulma

Augusztusi összegzés

Négy könyvet olvastam el augusztusban, azonban csak kettőről született blogbejegyzés. Mutatom az olvasmánylistámat a nyár utolsó hónapjából:

Máté Ferenc: Toszkána bölcsessége - Nem írtam róla, pedig nagyon élveztem a kötetet. Jól átjött a toszkán hangulat. Inkább életbölcsességeket osztott meg az olasz vidékről, az ottani gondolkodásmódról.

Jessica Gregson: Angyalcsinálók - A hónap egyik nagy felfedezettje és kedvence. Jó kis szülinapi ajándék volt számomra!

Elizabeth Bard: Piknik Provence-ban - A hónap másik nagy kedvence. Csodás tájak, finom receptek - mi kell még?

Heather Gudenkauf: Utolsó lélegzetig - Izgalmas kriminek ígérkezett, de végül untam. Vízpart mellé, napozáshoz jó volt. Írni nincs róla kedvem.

Holnaptól kezdődik az ősz, ami olvasás és írás szempontjából jó kis évszak szokott lenni. Kíváncsi vagyok, idén hogy alakul majd. Ha inkább programok, élmények töltik majd ki az időmet, azt sem fogom bánni. Mindenesetre a blog nem áll le, jelentkezek, amikor csak tudok.

Várjátok már a szeptembert?

Ui.: Augusztusban jó pár beauty terméket elhasználtam, egész pontosan ezeket. A legtöbbet ajánlani tudom. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://lulmakonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr7812794332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása