Júniusi összegzés
2017. június 30. írta: Lulma

Júniusi összegzés

Júniusban 4 könyvet is sikerült elolvasnom - és majdnem meglett 5 bejegyzés, de sajnos mégsem tudtam visszatérni a korábbi posztmennyiséghez (főleg, hogy anno havi 6 bejegyzésem volt általában). Mutatom, mik voltak a nyár első hónapjában az olvasmánylistámon:

Kelly Oram: Sz mint szűz - Hú, ez nagyon borzalmas volt, csak kíváncsiságból olvastam el. Kihagyhattam volna.

Phyllis T. Smith: Én, Lívia - Nagyon szerettem, kellemes emlék.

Dan Millman: Mindig nehéz, mikor egy számomra fontos személy ajánlja a kedvenc könyvét és igyekszem úgy olvasni, hogy megértsem, miért lett a kedvence, esetleg nekem is azzá váljon. Nos, tervezek erről írni, de végül is nem lett a kedvencem. A végére megtetszett és találtam benne olyan bölcsességeket, útmutatásokat, amelyeket hasznosítani tudok a saját életemben, ám emellett megosztónak is látom ezt a könyvet. Az biztos, hogy olyan alkotás, amiről lehet beszélgetni.

Laura Morelli: A gondolakészítő - Legkedvesebb olvasmányom a hónapban. Fantasztikus hangulatú regény.

Így telt tehát a júniusom könyves téren. Amúgy boldog kis hónap volt, jó kezdést adott a nyárnak. A havi beauty emlékeimet pedig ITT őrzöm, ha valakit érdekelne.

A bejegyzés trackback címe:

https://lulmakonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr2612628771

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása