Nem volt rossz hónap a május. Egy könyv volt, ami felejtős, de a többit élveztem. Íme, a lista:
Tracy Brogan: Crazy Little Thing – Egy kis őrültség - Hát, ő annyira nem nyűgözött le. Inkább idegesített.
Michael Wallner: Április Párizsban - Rá már régóta fájt a fogam, most pedig végre bent volt a könyvtárban. Sajnos már nem tudtam stílszerűen áprilisban elolvasni, de majdnem. Így is jó volt.
Máté Ferenc: Bor, Mámor, Toszkána - Jaj, nagyon szerettem! Fantasztikus a hangulata. Azóta vadászok a szerző többi könyvére.
Sophie Kinsella: Hová lett Audrey? - Kellemes meglepetés volt az írónőtől. Végig fenntartotta az érdeklődésemet, hamar elolvastam.
Fábián Janka: Az utolsó boszorkány történetei - Hó végére még becsúszott. Korábban már olvastam Az utolsó boszorkány lányát, amit imádtam, most pedig végre az előzménytörténetekkel is megismerkedtem. Szeretnék róla bővebben is írni, remélem a napokban majd lesz rá időm.
A havi beauty élményeimről pedig az alábbi posztban emlékeztem meg.
Ti miket olvastatok az év egyik legszebb hónapjában?