Májusi összegzés
2017. május 31. írta: Lulma

Májusi összegzés

Nem volt rossz hónap a május. Egy könyv volt, ami felejtős, de a többit élveztem. Íme, a lista:

Tracy Brogan: Crazy Little Thing – Egy kis őrültség - Hát, ő annyira nem nyűgözött le. Inkább idegesített. 

Michael Wallner: Április Párizsban - Rá már régóta fájt a fogam, most pedig végre bent volt a könyvtárban. Sajnos már nem tudtam stílszerűen áprilisban elolvasni, de majdnem. Így is jó volt.

Máté Ferenc: Bor, Mámor, Toszkána - Jaj, nagyon szerettem! Fantasztikus a hangulata. Azóta vadászok a szerző többi könyvére.

Sophie Kinsella: Hová lett Audrey? - Kellemes meglepetés volt az írónőtől. Végig fenntartotta az érdeklődésemet, hamar elolvastam.

Fábián Janka: Az utolsó boszorkány történetei - Hó végére még becsúszott. Korábban már olvastam Az utolsó boszorkány lányát, amit imádtam, most pedig végre az előzménytörténetekkel is megismerkedtem. Szeretnék róla bővebben is írni, remélem a napokban majd lesz rá időm.

A havi beauty élményeimről pedig az alábbi posztban emlékeztem meg.

Ti miket olvastatok az év egyik legszebb hónapjában?

A bejegyzés trackback címe:

https://lulmakonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr9312555907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása