Tavaszi tervek
2017. március 04. írta: Lulma

Tavaszi tervek

Vagy csak márciusi? Az biztos, hogy az alábbi könyveket tervezem elolvasni a közeljövőben:

img_20170304_173956.jpg

Jordan Belfort: A Wall Street farkasa - Őt már valójában olvasom is, de azért bekerült a listába, ugyanis elég vastag könyv, ki tudja mikor érek a végére. A filmet már láttam, de olvasni is nagyon izgalmas ezt a szinte hihetetlen, igaz történetet. 

Mhairi McFarlene: Helló, szia, szeretlek! - Egy ideje már itt van az ágyam mellett, hogy ha a Wall Street után vagy közben valami másra vágynék, akkor kéznél legyen, de végül még nem kezdtem bele. Időközben viszont már olyan érékeléseket olvastam róla, hogy kicsit elment tőle a kedvem. Könyvtári, úgyhogy ha a határidőig nem jön meg hozzá a kedvem, nem fogom erőltetni.

Mireille Guiliano: A francia nők nem híznak - Bár ez nagyon friss, egész pontosan mai szerzemény egy antikváriumból, de már neki is fogtam az olvasásának a buszon. Úgy érzem, szeretni fogom, nagyon jól esett az első pár oldal. Mivel saját példány, lehet, hogy kicsit félreteszem, hogy haladjak a könyvtáriakkal.

F. Scott Fitzgerald: A nagy Gatsby - Régi álmom vált valóra, mikor rábukkantam a könyvtárban, úgyhogy hamarosan sorra kerül ő is. A belőle készült filmet már szintén láttam, várom, hogy újra elmerülhessek a '20as éves világában.

Grady Hendrix: Horrorstör - Ezt a kötetet is már régóta vadásztam a könyvtárban, de most végre itt van. Kíváncsi vagyok rá. Külsőre teljesen olyan, mint egy Ikea katalógus. Igazán figyelemfelkeltő borítódizájn. :)

Pearl S. Buck: Az utolsó kínai császárné - Már több hónapja a polcomon van, de a mérete miatt mindig halogatom az olvasását. Talán most tavasszal sorra kerül. Beraktam a listába, hátha ezzel ösztönzöm magam.

A bejegyzés trackback címe:

https://lulmakonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr5712312063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása