Karácsony Book Tag
2016. december 13. írta: Lulma

Karácsony Book Tag

Hamarosan itt a karácsony, ezért kitöltöttem ezt a book taget, amit ITT találtam. Bárki válaszolhat a kérdésekre, aki kedvet kap hozzá. Jó készülődést kívánok! :)

1. Várakozás - a karácsony igazi izgalma!
Melyik könyv(ek) megjelenését várod idén legjobban?
Idén eléggé vártam a Harry Potter és az elátkozott gyermeket, de aztán belelapoztam egy könyvesboltban és mégsem vettem meg. Végül elolvastam, de nem bántam meg, hogy nem lett belőle saját példányom a polcomon.

2. Karácsonyi dalok, énekek
Egy könyv vagy író, aki/ami ha szóba kerül, akkor csak dicshimnuszokat tudsz zengeni róla?
Dan Brown regényeit nagyon szeretem, ha most felröppenne a hír, hogy hamarosan új könyv jelenik meg tőle, biztos várnám és beszerezném. Ezen kívül nemrég egy kirándulás alkalmával A Gyűrűk Ura került elő témaként és ott lelkesen hangoztattam, hogy mennyire király trilógiát írt Tolkien.

3. Mézeskalács házak
Melyik könyvnek vagy sorozatnak van a legjobban felépített világa?
Ha az egész világot nézzük, minden apró kis részlettel együtt, akkor a Harry Potter varázsvilága nyűgöz le engem leginkább.

4. A karácsonyi ének
Kedvenc karácsonyi klasszikusod vagy egy karácsonyi könyv, amit nagyon el akarsz olvasni.
Idén elhatároztam, hogy az ünnepek alatt karácsonyi témájú könyvet fogok olvasni. Ez pedig nem más lesz, mint Debbie Macomber Első hó c. regénye. Tavaly a Stallot olvastam, az inkább csak a havas erdei tájjal hozta téli hangulatot.

5. Karácsonyi édességek
Melyik könyvet szeretnéd megkapni karácsonyra?
Nem hiszem, hogy könyvet fogok kapni és most nincs is különösebben semmi, amire vágynék. Persze, ha valami csoda történne és hirtelen George R. R. Martin befejezné A tűz és jég dala új kötetét akkor azt szívesen elfogadnám… Remélem, 2017-ben már meg fog jelenni.

6. Gyerták az ablakodban
Melyik könyvtől érzed azt a puha, bolyhos, meleg átölelős érzést?
Az utóbbi időben ilyen volt Fábián Janka új könyve. Ezen kívül A Manderley-ház asszonya és a HP sorozat ilyen számomra.

7. Karácsonyfa meg a díszek
Melyek a kedvenc karácsonyi borítóid?
Nincs kedvencem, de hamarosan ezt a két karácsonyi könyvet fogom olvasni:

8. Karácsony öröme
Mi a kedvenced a karácsonyban és/vagy melyek a kedvenc karácsonyi emlékeid?
Már maga a készülődés, ahogy megjelennek az ünnepi fények a városban, megnyílnak az adventi vásárok, a forralt bor és mézeskalács illata száll. Aztán a lakás feldíszítése, a gyertyák, égősorok fénye esténként és végül pedig az, amikor 24-én együtt készülődik a család. Maga három nap szerintem nagyon hamar elröppen, így igyekszem már december elejétől minél jobban magaménak érezni a karácsony csodáját. Számomra az év utolsó hónapja teljesen erről szól. Ilyenkor szinte minden hét az ajándékozás jegyében telik, hiszen egymást követi a Mikulás, a névnapom és a karácsony.  Utána sokat kell várni a következő ünnepig.

A bejegyzés trackback címe:

https://lulmakonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr8112045569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása